Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Kan noen der ute som HR ordentlige evner se hvor i alle dager jeg kan ha forlagt bilnøklene??? Trenger hjelp! Bilen står ulåst! Endevendt alt uten nytte!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal vi se, du mista bilnøklene... og ønsker kontakt med onde skyggemennesker i samme slengen?
Nei?

Hold deg unna "synske", ellers vil dører åpne seg selv og ting begynne å fly rundt i huset/leiligheten din snart

Anonymkode: af9e7...089

Gjest chisandra
Skrevet
10 minutter siden, miamia23 skrev:

Hei! 

Kan noen der ute som HR ordentlige evner se hvor i alle dager jeg kan ha forlagt bilnøklene??? Trenger hjelp! Bilen står ulåst! Endevendt alt uten nytte!!

Har mer tro på å lete. Jeg fant mine i søppeldunken en gang - for å gi en pekepinn på hvor mange steder det er mulig å "miste" de. :)

Skrevet

Har l

17 minutter siden, chisandra skrev:

Har mer tro på å lete. Jeg fant mine i søppeldunken en gang - for å gi en pekepinn på hvor mange steder det er mulig å "miste" de. :)

Enig med deg men har gått igjennom søpla også og jeg VET den er hjemme

Skrevet

Er ikke synsk! Men har du sjekket i kjøleskapet/fryser, i skoene dine, i en tom pose som du har lagt bort, ved toalettet, i postkassen og til slutt i jakkelommen? 😂

Skrevet

Søk gjennom alle overflater, rett og slett.

Anonymkode: 84acf...f56

Skrevet
1 time siden, solmåneogstjerner skrev:

Er ikke synsk! Men har du sjekket i kjøleskapet/fryser, i skoene dine, i en tom pose som du har lagt bort, ved toalettet, i postkassen og til slutt i jakkelommen? 😂

Gjort

Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Søk gjennom alle overflater, rett og slett.

Gjort!

Skrevet

Gå ut og sett deg i bilen og så gjør du det samme som sist. Plutselig finner du den :)

Anonymkode: cf539...8a5

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Gå ut og sett deg i bilen og så gjør du det samme som sist. Plutselig finner du den :)

Anonymkode: cf539...8a5

nope

Skrevet

Man finner helst det man leter etter på det siste stedet man leter. 

Hvis man ikke finner det på det siste stedet, da har man problemer :frkk:

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, stan skrev:

Man finner helst det man leter etter på det siste stedet man leter. 

Hvis man ikke finner det på det siste stedet, da har man problemer :frkk:

blæ! blir omprogrammering av bilen her i gården! 

Skrevet

Har du ikke reservenøkkel?

Skrevet

HVA hadde du i hendene sist du hadde bilnøkkelen? Handlevarer? Kan nøkkelen ligge dder hvor dere lagrer bæreposer? Under bord, teppe, sofa? Har du dyr eller unger som kan ha tatt de? Fallt ut av lomma i gangen, ligger i en sko i gangen? Inni foret på jakka? Lett ute på veien fra bil til dør? Hvis du er helt sikker på.at nøkkelen er hjemme, så er den det, da har du ikke lett OVER ALT  enda :) i skap og hyller? Osv. ..

Skrevet
Akkurat nå, miamia23 skrev:

blæ! blir omprogrammering av bilen her i gården! 

Kunsten er å lete på det siste stedet først. 

Jeg føler med deg. Det er bare to år siden jeg måtte kjøpe nye nøkler. Ikke mistet men skadet, den ene ble gynget i stykker av en gyngestol. Reserven var ødelagt av batterisyre. Sure penger. 

Da savnet jeg gamle bobla som kunne startes med en 50-øring :tongue:

• Liker 1
Skrevet

Sist jeg skulle finne noe, var det i et skap hvor krydder og saus ligger.

Skrevet

Bak kommoden i gangen, i skoskapet, under møbler, i en veske/bag/på soverommet/kjøkkenbenken i en skuff/krukke/bolle? På badet? 

Anonymkode: 0544b...61b

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bak kommoden i gangen, i skoskapet, under møbler, i en veske/bag/på soverommet/kjøkkenbenken i en skuff/krukke/bolle? På badet? 

På barnerommet? I skittentøysdunken i en lomme? 

Skrevet

I vaskemaskinen? 

Skrevet

Skatollet 

Anonymkode: eb081...535

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...