miamia23 Skrevet 5. september 2017 #1 Skrevet 5. september 2017 Hei! Kan noen der ute som HR ordentlige evner se hvor i alle dager jeg kan ha forlagt bilnøklene??? Trenger hjelp! Bilen står ulåst! Endevendt alt uten nytte!!
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #2 Skrevet 5. september 2017 Skal vi se, du mista bilnøklene... og ønsker kontakt med onde skyggemennesker i samme slengen? Nei? Hold deg unna "synske", ellers vil dører åpne seg selv og ting begynne å fly rundt i huset/leiligheten din snart Anonymkode: af9e7...089
Gjest chisandra Skrevet 5. september 2017 #3 Skrevet 5. september 2017 10 minutter siden, miamia23 skrev: Hei! Kan noen der ute som HR ordentlige evner se hvor i alle dager jeg kan ha forlagt bilnøklene??? Trenger hjelp! Bilen står ulåst! Endevendt alt uten nytte!! Har mer tro på å lete. Jeg fant mine i søppeldunken en gang - for å gi en pekepinn på hvor mange steder det er mulig å "miste" de.
miamia23 Skrevet 5. september 2017 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2017 Har l 17 minutter siden, chisandra skrev: Har mer tro på å lete. Jeg fant mine i søppeldunken en gang - for å gi en pekepinn på hvor mange steder det er mulig å "miste" de. Enig med deg men har gått igjennom søpla også og jeg VET den er hjemme
solmåneogstjerner Skrevet 5. september 2017 #5 Skrevet 5. september 2017 Er ikke synsk! Men har du sjekket i kjøleskapet/fryser, i skoene dine, i en tom pose som du har lagt bort, ved toalettet, i postkassen og til slutt i jakkelommen? 😂
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #6 Skrevet 5. september 2017 Søk gjennom alle overflater, rett og slett. Anonymkode: 84acf...f56
miamia23 Skrevet 5. september 2017 Forfatter #7 Skrevet 5. september 2017 1 time siden, solmåneogstjerner skrev: Er ikke synsk! Men har du sjekket i kjøleskapet/fryser, i skoene dine, i en tom pose som du har lagt bort, ved toalettet, i postkassen og til slutt i jakkelommen? 😂 Gjort
miamia23 Skrevet 5. september 2017 Forfatter #8 Skrevet 5. september 2017 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Søk gjennom alle overflater, rett og slett. Anonymkode: 84acf...f56 Gjort!
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #9 Skrevet 5. september 2017 Gå ut og sett deg i bilen og så gjør du det samme som sist. Plutselig finner du den Anonymkode: cf539...8a5
miamia23 Skrevet 5. september 2017 Forfatter #10 Skrevet 5. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Gå ut og sett deg i bilen og så gjør du det samme som sist. Plutselig finner du den Anonymkode: cf539...8a5 nope
stan Skrevet 5. september 2017 #11 Skrevet 5. september 2017 Man finner helst det man leter etter på det siste stedet man leter. Hvis man ikke finner det på det siste stedet, da har man problemer 1
miamia23 Skrevet 5. september 2017 Forfatter #12 Skrevet 5. september 2017 1 minutt siden, stan skrev: Man finner helst det man leter etter på det siste stedet man leter. Hvis man ikke finner det på det siste stedet, da har man problemer blæ! blir omprogrammering av bilen her i gården!
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #14 Skrevet 5. september 2017 HVA hadde du i hendene sist du hadde bilnøkkelen? Handlevarer? Kan nøkkelen ligge dder hvor dere lagrer bæreposer? Under bord, teppe, sofa? Har du dyr eller unger som kan ha tatt de? Fallt ut av lomma i gangen, ligger i en sko i gangen? Inni foret på jakka? Lett ute på veien fra bil til dør? Hvis du er helt sikker på.at nøkkelen er hjemme, så er den det, da har du ikke lett OVER ALT enda i skap og hyller? Osv. .. Anonymkode: 84acf...f56
stan Skrevet 5. september 2017 #15 Skrevet 5. september 2017 Akkurat nå, miamia23 skrev: blæ! blir omprogrammering av bilen her i gården! Kunsten er å lete på det siste stedet først. Jeg føler med deg. Det er bare to år siden jeg måtte kjøpe nye nøkler. Ikke mistet men skadet, den ene ble gynget i stykker av en gyngestol. Reserven var ødelagt av batterisyre. Sure penger. Da savnet jeg gamle bobla som kunne startes med en 50-øring 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 5. september 2017 #16 Skrevet 5. september 2017 Sist jeg skulle finne noe, var det i et skap hvor krydder og saus ligger.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #17 Skrevet 5. september 2017 Bak kommoden i gangen, i skoskapet, under møbler, i en veske/bag/på soverommet/kjøkkenbenken i en skuff/krukke/bolle? På badet? Anonymkode: 0544b...61b
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #18 Skrevet 5. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Bak kommoden i gangen, i skoskapet, under møbler, i en veske/bag/på soverommet/kjøkkenbenken i en skuff/krukke/bolle? På badet? Anonymkode: 0544b...61b På barnerommet? I skittentøysdunken i en lomme? Anonymkode: 0544b...61b
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #19 Skrevet 5. september 2017 I vaskemaskinen? Anonymkode: 0544b...61b
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #20 Skrevet 5. september 2017 Skatollet Anonymkode: eb081...535
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå