Gå til innhold

Hjelp! Kan jeg ha date på første date ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil ikke fremstå som for sexy eller overpyntet. Men jeg er en som fint kan gå i skjørt og kjoler til hverdags. 

Er det skummelt med skinnskjørt på første date? Det er jo mote, men redd daten min ikke skjønner det og at han synes det sender feil signaler 🙈20170905_094611.thumb.jpg.1227409bf98febb30f581c4be2bbde9f.jpg20170905_095109.thumb.jpg.c681ff942af6957f7c8e81a4048335df.jpg

Anonymkode: 10714...3ec

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Selvfølgelig, det var kjempefint.

Skrevet

Fint skjørt. Ikke for sexy eller pverpyntet :)

• Liker 2
Skrevet

Kjempefint :) 

Anonymkode: 633cc...f69

• Liker 3
Skrevet

Spørs hvem daten din er, da. En normal, etnisk nordmann vil neppe tenke at du er "billig". Tvert imot er det et kompliment for mannen et du pynter deg og ser passe sexy ut. En mann vil anta at det er for ham du pynter deg. Selv om kvinner påstår de gjør det for sine venninner. ;)

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, Horten Market skrev:

Spørs hvem daten din er, da. En normal, etnisk nordmann vil neppe tenke at du er "billig". Tvert imot er det et kompliment for mannen et du pynter deg og ser passe sexy ut. En mann vil anta at det er for ham du pynter deg. Selv om kvinner påstår de gjør det for sine venninner. ;)

Takk for utfyllende svar. Han er en etnisk norsk mann på 27 :)

Skrevet

Synes det var fint jeg :) 

Anonymkode: 6448f...260

• Liker 1
Skrevet

Nei, det var ikke fint. Det så veldig stappet ut. Velg heller et klassisk skjørt

Anonymkode: 15fdf...7ba

• Liker 5
Skrevet

Kjempefint. På ingen måte for dristig. 

Anonymkode: 1767d...591

• Liker 1
Skrevet
På 5. september 2017 den 18.22, AnonymBruker skrev:

Takk for utfyllende svar. Han er en etnisk norsk mann på 27 :)

Da er det bare kjøre på ... Det er jo fint ...

• Liker 2
Skrevet

Syns det var kjempefint, og det så ikke "stappet" ut nei. Noen blir aldri fornøyde.

Anonymkode: 0c23c...c6c

• Liker 2
Skrevet

Mange menn kan synes dette er fint og helt casual selv om de ikke er etnisk norske.

Anonymkode: d1e69...4db

Skrevet

Synes det skjørtet burde vært en størrelse større og kombinert med en løst sittende overdel... Blir litt "80's gatejobbe vibb" over den kombinasjonen der, dessverre! 

Anonymkode: 33fae...109

• Liker 4
Skrevet

TS. Drit i de negative kommentarene. Du ser bra ut, og du kan selvfølgelig gå slik. Kos deg på date. :)

Men jeg ville kanskje tatt på sko. :sjenert: 

• Liker 1
Skrevet

Forfra ser det fint ut, men fra siden ser det veldig stappa ut som noen andre her sier. (siden man ser kanten på genseren under skjørtet, derfor syns jeg skjørtet ser for lite ut)

Skrevet

Jeg hadde heller brukt en hudfarget strømpebukse, synes det ble for svart. Ellers enig i at det ser litt stappa ut på sidene.

• Liker 1
Skrevet

Mener du flere dater på samme dag? Det går sikkert bra, men beregn god tid og spis heller litt for lite enn litt for mye.

Anonymkode: 15fdf...7ba

Skrevet

Jeg synes også, som flere sier, at det ser litt stappet ut. Tror du kan finne annet som er mye mer flatterende på deg. Men menn legger kanskje ikke like mye merke til slikt? Utenom det var det fint, men kanskje for sort, ville hatt enten hudfargede strømper eller en annen farge på toppen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...