Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått den som pocketutgave. Er den veldig vanskelig å lese på engelsk? Kan fint lese engelske bøker, men denne har kanskje ekstra mange vanskelige ord?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv! Leser du endel engelsk vil du nok ikke få store problemer. Om noen ord er vanskelige kommer ofte betydningen frem av sammenhengen, hvis ikke får du frem med ordboken!

Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet

Har lest både DaVinci koden og Engler og Demoner på engelsk. Synes ikke det var spesielt vanskelig. Klart det er enkelte ord som kanskje er ukjente, men som Brunhilde sier så kommer det ofte fram av sammenhengen.

Foretrekker ofte å lese bøker på engelsk. Griner litt på nesen f.eks. når jeg finner Hedmarksdialekt i en norsk oversettelse av Agatha Christies Poirot bøker. I tillegg kan det være mange nyanser som går bort i oversettelsen.

Skrevet

Veldig enkelt språk i Da Vinci koden...på grensen til simpelt faktisk.

Gjest Étoile
Skrevet

:enig_animasjon: Tror ikke du kommer til å ha problemer med den. Den er spennende, men ikke akkurat litteratur-pris materiale språkmessig.

Gjest Revenka
Skrevet

Har lest da vinci koden på engelsk, og det var ikke noe problem! Spennende bok!

Skrevet

Ja så simpelt at alle kan lese den! Kanskje derfor den ble en bestselger? :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Helt grei bok, språklig sett.

For ytterligere luksus, kan du laste den ned i lydbokform fra winmx.

Jeg sitter faktisk med den nå på høytalerne, og koser meg....

Skrevet

Sier som de andre: Den er absolutt ikke vanskelig å lese på engelsk, til og med pappa'n min klarte det, og han har et, eh, middels ordforråd... :tunge1: Han var litt søt, da, hver dag kom han og spurte meg om hva det og det betydde. Han lærte sikkert masse! :stolt: :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...