Gjest Anonymous Skrevet 16. januar 2005 #1 Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg har vært på besøk hos en venninne, hun hadde en stor saueskinnsfell liggende foran TVen skikkelig stilig i mange farger, 1 åringen hennes satt på den når hun så på barne TV og samboeren hennes pleide å ligge på den når han spilte playstation. Jeg syntes den så koselig og praktisk ut og kunne tenke meg en sånn. Hun hadde kjøpt den av en bonde i telemark, men visste ikke om han solgte mere av dem. Noen som har et tips til hvor jeg kan få tak i en slik? Gjerne Østlandsområdet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annema Skrevet 16. januar 2005 #2 Del Skrevet 16. januar 2005 Østlandsområdet er stort da...men bor du i området rundt Oslo så kan du sjekke her: Roar Pelsindustri DA XXXXX ............. XX XX XX XX Og hvis du bor i dalstroka bortafor...så kan du sjekke her: Skinnfellmaker'n XXXXXX Mobiltelefon............................. XXX XX XXX - Mobiltelefon............................. XXX XX XXX Det er litt bilder av noen av prodkukten til Skinnfellmaker'n i siste utgaven av Bonytt..hvis du skulle ha tilgang på det. Vennligst ikke legg ut telefonnumre eller adresse på forumet. regler Veslejenta - moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Annen gjest Skrevet 16. januar 2005 #3 Del Skrevet 16. januar 2005 Østlandsområdet er stort da...men bor du i området rundt Oslo så kan du sjekke her: Roar Pelsindustri DA XXXXX ............. XX XX XX XX Fant en hjemmeside. De han mange typer saueskinn ser det ut til. http://www.roarpels.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. januar 2005 #4 Del Skrevet 16. januar 2005 De har også kuskinn, og ypperlig service!!!! Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 16. januar 2005 #5 Del Skrevet 16. januar 2005 Islandshestskinnene var da litt virkelige, synes jeg - med man og alt... dakal... Ellers kunne jeg godt tenke meg et skinn, sau eller, hest... nei, jeg har et for personlig forhold til islandshester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2005 #6 Del Skrevet 17. januar 2005 Kjenner en jente på Ås som selger Villsau-skinn. Vurderer også å kjøpe et selv. Dyre var de heller ikke, 500 til 700 kr pr stk, alt etter størrelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå