AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #1 Skrevet 4. september 2017 Beklager generaliseringen i tittelen. Alle muslimer er forskjellig, og mange er okay. Men dette med at enkelte muslimer klarer å irritere og skape misnøye hvor enn de går, det er noe jeg har lagt merke til. I vesten, for eksempel. Vi har så godt som aldri noen problem med jøder, katolikker, protestanter, hinduer, buddhister, sikher. De integrerer seg som oftest godt i samfunnet, respekterer andre mennesker og tilpasser seg. Men når det gjelder Islam så er det alltid noen som skal klage, være arrogant og skape kvalm. Respekten for ikke-muslimer (og muslimer som tilhører andre retninger) synes å være fraværende. På alle områder i samfunnet krever de spesialbehandling. I stedet for å tilpasse seg i samfunnet, så krever de at hele samfunnet skal rette seg etter dem. Hvor kommer denne kravstorheten, arrogansen og frekkheten fra? Mange er også frekke, nedlatende, klager på ALT, roper rasisme hver gang de blir stilt vanlige krav til, sextrakkasserer kvinner, er voldelige osv. INGEN andre innvandrergrupper oppfører seg sånn i samme grad. Dessuten virker det som om de greier å gjøre seg upopulære i hvert eneste land de befinner seg i. Der de er i flertall er det som oftest krig, og der de er i mindretall irriterer folk seg noe grusomt over dem. Hva er årsaken? IGJEN: Jeg mener ikke alle muslimer. Jeg vet om mange som ikke er sånn. Men jeg synes fortsatt at det er påfallende at man alltid får muslimer som klager og er sinte for alt mulig, og aldri noen fra de andre innvandrergruppene/religionene. Anonymkode: 95599...2d4 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #2 Skrevet 4. september 2017 Særlig denne intoleransen som muslimer synes å ha mot ALLE annerledestenkende, inkludert muslimer som ikke tror på nøyaktig det samme. Hvor kommer det fra? Anonymkode: 95599...2d4
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #3 Skrevet 4. september 2017 Arrogansen. Den manglende viljen til å tenke nytt og reformere. Den lave terskelen for vold mot alle som ikke er nøyaktig som dem selv. Alle fordommene som de synes å forfekte mot andre, samtidig som de klager på fordommer mot seg selv. Hvor i alle dager kommer det fra? Anonymkode: 95599...2d4
Gjest Elseby13 Skrevet 5. september 2017 #4 Skrevet 5. september 2017 Jeg er ikke frekk, kjønnsdiskriminerende, klagende eller noe annet ts nevner. Jeg kan bare snakke for meg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå