Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det noe særlig av deltidsjobber der hovedoppgaven ikke er kontakt med mennesker? 

Jeg skulle gjerne funnet meg en deltidsjobb for å ha noe på CVen, men jeg blir veldig sliten av å alltid være sammen med mennesker, og tror ikke jeg vil klare både studie og det. 

Anonymkode: 22628...776

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Finnes det noe særlig av deltidsjobber der hovedoppgaven ikke er kontakt med mennesker? 

Jeg skulle gjerne funnet meg en deltidsjobb for å ha noe på CVen, men jeg blir veldig sliten av å alltid være sammen med mennesker, og tror ikke jeg vil klare både studie og det. 

Skjønner hva du mener. Selv har jeg deltidsjobb men det er med mennesker. Så ikke så mye til hjelp, dessverre. Hva med deltidsjobb en fast dag i uken, barnehage? Vet at vikar byråer trenger ofte en person som kan stille opp. Og da kan du jo melde deg, det er jo mennesker du jobbe med da. Kollegaer og barn. Vet ikke om du mente kunder eller mennesker generelt nå 😅

Anonymkode: 76f9f...052

Skrevet (endret)

Lagerjobb eller renhold?

Endret av FrittgåendeBurugle
Skrevet
På 5.9.2017 den 9.12, AnonymBruker skrev:

Skjønner hva du mener. Selv har jeg deltidsjobb men det er med mennesker. Så ikke så mye til hjelp, dessverre. Hva med deltidsjobb en fast dag i uken, barnehage? Vet at vikar byråer trenger ofte en person som kan stille opp. Og da kan du jo melde deg, det er jo mennesker du jobbe med da. Kollegaer og barn. Vet ikke om du mente kunder eller mennesker generelt nå 😅

Anonymkode: 76f9f...052

Det går helt fint med kollegaer, men jeg ville nok absolutt ikke trives med å jobbe med mennesker, enten det er kunder eller ikke. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...