AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #1 Skrevet 4. september 2017 Dette er litt flaut å ta opp merker jeg... Når jeg er ute på byen med min bestevenninne får hun masse oppmerksomhet, mens jeg lite/ingen. Jeg tror vi er ganske likt på skalaen, så det er ikke fordi jeg ser ut som et troll vedsiden av henne. Før fikk jeg masse oppmerksomhet. men etter flere år med mye som har skjedd innad i familien, har jeg blitt veldig lukket og kjenner på en usikkerhet jeg ikke hadde før. Selvtilitten har fått seg en knekk... Er dette noe som merkes veldig godt utad? Har dere noen tips til hvordan jeg kan forbedre dette? liker å bli kjent med nye folk, men så blir jeg så usikker på meg selv... Anonymkode: d59f4...e89
Gjest Mass Skrevet 4. september 2017 #2 Skrevet 4. september 2017 Ja, slikt skinner godt gjennom. Kanskje du også ser mye rundt deg og på andre med mye usikkerhet i blikket ditt. Når du er ute neste gang så start med å glemme alle de andre. Fokuser på venninnen din og ha det kjekt med henne. Ellers, ting tar tid. Bygg deg gradvis opp. Gå sakte, men sikkert ut av komfortsonen din. Begynn i det små. Men det er vanskelig å si hvor du skal begynne når man vet så lite om deg. Har du fått bearbeidet problemene som oppstod i din familie?
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #3 Skrevet 4. september 2017 Ja, de jentene som er mer kontaktsøkende med blikk og ansiktsuttrykk og kroppsholdning gjør at menn føler seg mer velkommen av å henvende seg til de, fremfor en som ser mye ned i gulvet, ikke smiler imøtekommende, og står skjermet med anstrengte eller bøyde skuldre . En kjempe pen jente kan gi en helt annen utstråling om hun står krokbøyd og ser ned i gulvet. En nokså stygg jente kan gi en helt annen utstråling om hun står rett i ryggen, smiler og er imøtekommende i blikket. Anonymkode: 19684...368
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå