Gå til innhold

Er det "upassende"?

Er det "upassende"?  

2 stemmer

1. 1. Er det "upassende"?

• Går fint!
      29
    • Går ikke!
      7
    • Heller billigbrus på 1/2l flasker
      2
    • 1 1/2l flasker som folk forsyner seg av selv
      7

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er kanskje sant. Blir vel like dumt og opplyse om at brusen står på gulvet, som å ha den framme. Begge deler er like uelegant. Men det finnes ikke (evt. kan lages) noe slags faske/boksskjuler, som gjør at det ser finere ut?

Videoannonse
Annonse
Gjest Embla s
Skrevet

Bokser smaker jo bedre enn plastflaske, men ser litt "drikk av boksen-aktig" ut, syns jeg (i et bryllupp..) hva med glassflasker (0,33l)?

Skrevet
Bokser smaker jo bedre enn plastflaske' date=' men ser litt "drikk av boksen-aktig" ut, syns jeg (i et bryllupp..) hva med glassflasker (0,33l)?[/quote']

Hvor selges sånne glassflasker?? Har ikke sett det på evigheter jeg... Er ikke det sinnykt dyrt a? Greit at man ikke skal spare for mye og sånn, men å bruker flere 1000kr på brus, det gidder jeg ikke. Sist jeg så brus på glassflasker så kosta de vel ca 17kr stk eller noe sånnt, og da kommer det på 1600kr eller no.. Det er nesten 1200kr mer enn bokser det.. Og det er bare brus.. Det er ikke noe forskjell på kvalitet eller noe...

Skrevet

Jeg ville gått for glassflasker; cola, cola light, solo og farris.

Gjest Anonymous
Skrevet

Gjerne Sverige-brus på boks i de vanlige merkene!

1,5 litere eller alternative merker er ikke noe særlig.

Siden dere skal ha alkohol også regner jeg ikke med at dere serverer de aller billigste alternativene der.

Sverige-brus på boks smaker godt. Asina smaker ikke godt. De som kun drikker brus må ha et velsmakende alternativ de også.

Det peneste er glassflasker med brus, men smaken på boks er like god.

Skrevet

Noen ganger blir jeg helt matt av hva man kan mene noe om når det gjelder bryllup. Det er ingen av gjestene som kommer til å tenke på om de får brus av flaske eller boks! Gjestene kommer til å ha det like hyggelig uansett.

Gjør det dere synes er greiest uavhengig av hva foreldre eller andre mener.

Skrevet

Gå for bokser, er da ingen som blir fornærmet eller noe av det!

Dere som mener at bokser er "helt forkastelig" (ok, var vel ingen som brukte så sterke uttrykk, men...) ville dere faktisk ha reagert negativt om dere fikk servert brus fra bokser i et selskap?

Gjest Embla s
Skrevet
Gå for bokser, er da ingen som blir fornærmet eller noe av det!

Dere som mener at bokser er "helt forkastelig" (ok, var vel ingen som brukte så sterke uttrykk, men...) ville dere faktisk ha reagert negativt om dere fikk servert brus fra bokser i et selskap?

Ja, da ville jeg selvfølgelig forlatt selskapet umiddelbart :ler: Neida, selvølgelig ville jeg ikke reagert negativt!! Men her SPØR hun oss andre om hva vi SYNES og da er det vel greit å svare?! :wink:

Hvis jeg ble bedt i bryllup og ble servert cola fra boks ville jeg ikke tenkt stygt om brudeparet eller selskapet.

MEN hvis jeg skulle arangert bryllup i tradisjonell forstand, ville jeg ikke brukt bokser men heller benyttet glassflasker! Som andre sier: Alkohol er ganske dyrt i forhold og det er vel hyggelig at de som ikke drikker alkohol også føler at de får "det beste" og at det er litt stas. I mine øyne er det forskjell på selskap og bryllup. Men som sagt: Ikke noe big deal. Blir helt sikkert kjempehyggelig og bra uansett hvilke form brusen kommer i!!!

:)

Skrevet

Utrolig hva vi bekyrer oss for!! :ler:

Tror det blir sånn at vi tar glassflasker til middagen, og bokser e.l til festen. Har litt begrensniger på plass og glass... Hvis jeg finner glassflasker da.. Det spørs jo litt!

Skrevet

Så lenge det ikke er billigbrus, så er det samma for meg.

Skrevet

Bokser er helt ok for meg. Jeg er mer opptatt av at sangene er velskrevne.

Skrevet
Ja' date=' da ville jeg selvfølgelig forlatt selskapet umiddelbart :ler: Neida, selvølgelig ville jeg ikke reagert negativt!! Men her SPØR hun oss andre om hva vi SYNES og da er det vel greit å svare?! :wink:

Ja jøss, det er kjempegreit at du svarer. Så lenge jeg får lov til å spørre litt også. Var slik jeg fant KG også, da jeg skulle planlegge bryllup og lurte på tusen ting. Og så begynte jeg rett og slett å lure litt på om noen faktisk hadde gått og tisket og hvisket i krokene hvis det ble servert brusbokser, det er jo faktisk endel som synes det er skikkelig harry å handle i Sverige, så..

Men at man skulle reagere krafig på at noen serverte colabokser det hadde jeg ingen tro på. Derfor måtte jeg bare spørre, og heldigvis :)

Glassflasker er jo lekkert det ja, men mye dyrere så bokser er helt ok for meg. Men så er jeg jo oppvokst på svenskegrensa også da, så jeg er godt vant med harryturer :P Tror jammen jeg stikker og henter meg en Colaboks nå med det samme jeg. Hei, hvorfor har vi ingen Cola-smiley???

Gjest Embla s
Skrevet

Tror jammen jeg stikker og henter meg en Colaboks nå med det samme jeg. Hei, hvorfor har vi ingen Cola-smiley???

:fy: Det er ikke lov å fortelle at man skal kose seg med colaboks når en annen stakkar ikke har :wink:

Embla har ikke iskald cola (på glassflaske eller boks)-smiley; :(

Skrevet

Synes dere fint kan gå for bokser, er ikke noe mer simpelt det enn store, ruvende plastflasker!!!

Dessuten, som du nevner, så kan dere heller sette frem noe som folk kan kaste boksene i etterhvert hvis det er det som er ønskelig, så "forsvinner" litt av rotet! :wink:

Jeg hadde ikke tenkt over det hvis det var bokser i stedenfor...OG, brud er bedre på boks! :wink:

Skrevet

Jeg hadde ikke tenkt over det hvis det var bokser i stedenfor...OG, brud er bedre på boks!  :wink:

:hoho::ler::hoho: Brud er bedre på boks?

Skrevet

:hoho::ler::hoho: Brud er bedre på boks?

:hoho::hoho::hoho:

Det går litt fort i vendingen her av og til...men det skal selvfølgelig stå brus!!! :ler:

Skrevet

Du kan servere meg Cola'en akkurat som du vil - jeg er like happy! (Bare jeg slipper RC-Cola...)

:)

Det er klart at Cola på glassflasker hadde vært finest, men på en annen side skjønner jeg du ønsker å spare inn litt her og der. For noen hundrelapper på ditt og noen hundrelapper på datt blir fort noen tusen.

Men jeg er usikker på hvordan denne brusen skal "presenteres". Er det etter middag som et alternativ til drinker. Eller er det noe som skal stå fremme på bordet under middagen? ( - hvis sistnevnte ville jeg nok valgt 0,33 eller 0,5 l. flasker).

Men som sagt: Gjør det slik som det passer dere best! Sikkert ingen som reagerer negativt.

Skrevet

ingen av de brylluppene jeg har vært i, har servert brus fra glassflasker, så når jeg sammenligner med 1/2-flasker vanlig brus i plastemballasje, så ser jeg ikke at bokser skal være noe mer eller mindre skjemmende.

hadde jeg hatt masse penger den dagen jeg gifter meg, så ville jeg kjøpt glassflasker, men jeg har som sagt aldri opplevd det i bryllup pr dags dato, og det har ikke vært noe harry over noen av de bryllupene jeg har vært i av den grunn.

Skrevet

Jeg svarte "går fint", men jeg syns det er like greit med 1 1/2l flasker. Skjønner egentlig ikke problemet. HVA man heller av er da underordnet.

Skrevet

Jeg ville gått for glassflasker. Plastflasker er stygt, både 1/2 og 1 1/2, og bokser har en tendens til å sprute/søle når man åpner de (med mindre man er proff :sjarmor: ).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...