Rosa enhjørning Skrevet 4. september 2017 #1 Skrevet 4. september 2017 Noen her som har finger tattoo og kan svare på et spm? har sykt lyst til å ta en liten tattoo på fingeren, og jeg vet det fader fort osv... men bare lurer på Kordan man passer på den under healing? Regner med at man må være ekstra forsiktig men ka skal man unngå og ka ska man gjøre for den beste resultat?
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #2 Skrevet 4. september 2017 "Beste resultat" er at det ser skrekkelig ut. Standard resultat er at det ser sykt skrekkelig ut. Tatovering på fingre ser aldri bra ut. Anonymkode: 41dd6...3c2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #3 Skrevet 4. september 2017 Med all respekt altså. Det er fint med gode tatoveringer. Men ikke på fingrene. Det på grunn av hvordan huden er der. Det blir bare ikke bra. Anonymkode: 41dd6...3c2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #4 Skrevet 4. september 2017 Jeg har tættis på alle fingrene og hatt de i flere år, de har ikke forandret seg med tanke på huden. Dette kommer veldig Ann på huden til folk. Eneste var ar det var vondt å ta hehe men vet at mange sier de blir stygge osv men det skjer ikke alle. Noen velger kunst på veggen i form for bilder, andre velger kunst på kroppen Anonymkode: 78c8c...aaa
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #5 Skrevet 4. september 2017 1. Velg ett design som sitter på områdene (knucklebusters) 2. Et som enkelt kan restaureres.. finger tatoveringer sitter på et området som er spesielt utsatt for sol og hvor huden skiftes ut, ergo må de gjøres omigjen en eller annen gang.. idag brukes også bedre blekk en før og bedre maskiner som egner seg for finger tatoveringer.. altså 0 problem.. Anonymkode: 24973...143
FantasDick Skrevet 5. september 2017 #6 Skrevet 5. september 2017 Tok min for 3 år siden og den ser helt lik ut som da jeg tok den. Den blødde dessverre litt på ett lite sted og det er fremdeles slik, naturligvis. Jeg jobbet med hendene da jeg tok den, så jeg brukte tynn bomullshanske på den hånda mens jeg var på jobb (rundt to uker) og stelte ellers som vanlig. Den var overraskende vond å ta, men det jo ikke så lang tid, da.
Gjest RIFF/LIFE Skrevet 5. september 2017 #7 Skrevet 5. september 2017 Jeg har ink på begge hendene. Det gror relativt fort siden man ikke har klær på der. Vasket hendene med mild uparfymert såpe, og smørte de etter hver vask med helosan eller en salve. Er nøye med solkrem flere ganger om dagen. De er fortsatt fine i fargen, tok de for 7 og 10 år siden ca.
Rosa enhjørning Skrevet 5. september 2017 Forfatter #8 Skrevet 5. september 2017 20 minutes ago, FantasDick said: Tok min for 3 år siden og den ser helt lik ut som da jeg tok den. Den blødde dessverre litt på ett lite sted og det er fremdeles slik, naturligvis. Jeg jobbet med hendene da jeg tok den, så jeg brukte tynn bomullshanske på den hånda mens jeg var på jobb (rundt to uker) og stelte ellers som vanlig. Den var overraskende vond å ta, men det jo ikke så lang tid, da. Hva jobba du som? Bare lurer siden du brukte hansker.. ble ikke det veldig varmt med hansker?
FantasDick Skrevet 5. september 2017 #9 Skrevet 5. september 2017 24 minutter siden, Rosa enhjørning skrev: Hva jobba du som? Bare lurer siden du brukte hansker.. ble ikke det veldig varmt med hansker? Jobba på postterminal akkurat da, så håndterte brev og pakker dagen lang. Neida, ble ikke varmt, brukte tynne hansker og bare på den ene hånda. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå