Gjest Anonymous Skrevet 16. januar 2005 #1 Skrevet 16. januar 2005 Hvor på nettet svarer det seg å kjøpe dermalogica? I forhold til pris og porto? Hva er deres dermalogica favoritter og hva gjør de?
Scheherazade Skrevet 16. januar 2005 #2 Skrevet 16. januar 2005 Pleier å kjøpe på Lookfantastic.com eller på essentialdayspa.com. LF har, etter min erfaring, mindre sannsynlighet for å bli stoppet i tollen. De har litt høyere priser på det jeg bruker enn EDS, men samtidig lavere porto. Portoen på EDS er vel cirka 15 dollar. På en annen side er dollarkursen veldig bra nå. Du kan jo gå inn på de to sidene og se hva det kommer på det du vil ha? Og sjekk kursene opp mot omregningskursene på toll.no Mine favoritter er *Active Moist, fuktighetskrem som ikke er fet *Medicated Clearing Gel, får finere hud av denne. *Oil Control Lotion, får ikke så skinnende hud. Ellers anbefaler jeg deg å ta en titt på Dermalogicas norske nettside, den er veldig bra. Hvis du lurer på hvilken produkter du kunne ha nytte av, er innholdet i de små reisesettene er god pekepinn. Velg da selvsagt din hudtype. :-)
Gjest Chica Skrevet 16. januar 2005 #3 Skrevet 16. januar 2005 Jeg har handlet hos Strawberrynet - gratis porto:-) Noen produkter er billigst hos SN, andre hos LF. (Kjenner ikke til prisene hos EDS)
Gjest gjest1 Skrevet 16. januar 2005 #4 Skrevet 16. januar 2005 Kjøper fra strawberrynet, billig og gratis porto Det er i grunnen bare Dermal Clay jeg bruker fast. Kjempebra rens, selv om mint-lukten var litt skremmende i starten.
Gjest Étoile Skrevet 16. januar 2005 #5 Skrevet 16. januar 2005 På EDS er prisen i Kanadiske dollar da, ikke USD. Jeg pleier å handle på lf, gode priser, de skriver ned verdien og varene kommer raskt i posten.
Gjest Lilleulv Skrevet 16. januar 2005 #6 Skrevet 16. januar 2005 Handler på LF. Favoritter: Skin prep scrub og gentle cream exfoliant
Gjest Gjesta Skrevet 17. januar 2005 #7 Skrevet 17. januar 2005 Dermalogica handler jeg nesten utelukkende på LF. Liker at de leverer så kjapt. Favoritter: *Ultracalming Cleanser *Intensive Moisture Balance *Daily Microfoliant Jeg har kjempetørr hud som er tynn og av og til ømfindtlig.
Miss-X Skrevet 17. januar 2005 #8 Skrevet 17. januar 2005 Jeg bestiller fra Strawberrynet. Billigere enn LF og gratis porto. Mine favoritter er: Special Cleansing Gel og Skin Smoothing Cream. Har normal / tørr hud.
Gjest Cuddly Skrevet 17. januar 2005 #9 Skrevet 17. januar 2005 Alt som koster under 200: Strawberrynet (etter at tolla ble så ivrig på å sjekke alt fra SN). Alt som koster over 200: Lookfantastic. Favoritter: Skin Smoothing Cream og Skin Prep Scrub.
silja Skrevet 17. januar 2005 #10 Skrevet 17. januar 2005 liker SN jeg, har nylig bestilt endel derfra. kommer relativt raskt (under ei uke) og minus porto. mine favoritter: Skin Smoothing Cream Daily Microfoliant Ultracalming Cleanser (og forresten også Multi Active Toner)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå