Gå til innhold

grethe roede

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Er det noen her som har erfaring med grethe roede kurs og har dere deltatt på kurset vanlig eller over internett? Skal ned mange kg og trenger et opplegg, det er alt for mange gode råd ute i verden nå.. Er vanskelig å vite hva man skal følge. Vil jo ikke ha kun en slankekur, men også noe å bygge kostholdet på vidre nå man har nådd idealvekten igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gikk Grete Roede i høst og kan anbefale det på det varmeste!

Her finner du slankedagboka mi, der kan du lese litt om hva jeg skrev mens jeg gikk på kurset.

Nå er det tre måneder siden jeg var ferdig på kurs, og vekta stopper nå på rundt 73 kg. (Som du ser i dagboka veide jeg nesten 87 da jeg startet...)

Grete Roede-opplegget går som du sier utpå å endre kostholdet, og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke gikk sulten en eneste dag mens jeg fulgte Grete Roede-opplegget.

Bare spørr om det er noe mer du lurer på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo :-) Jeg har gått på Grete Roede kurs, og går fremdels! Nytt opplegg der nå, med flere menyer. Jo mer man er i aktivitet, jo mer mat kan man spise! Utrolig bra opplegg, som hele familien kan være med på. For dette er ikke en diett, men en livstil forandring for livet! Bare å spørre meg også! Du kan jo slenge deg på tråden min "skjerpings i morgen..." Der er vi flere som backer hverandre opp med trening og sundt kosthold! Lettere å være flere vettu :-)

Uansett: Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...