Gå til innhold

Filmen it? Sjekk trailer Ellerno. Plis fortell

Anbefalte innlegg

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror vedkommende lurte på om det var i den gamle filmen. Jeg husker ikke noen slike scener, men husker det var noe freakye scener. Tror ikke jeg ville sett noen av IT filmene med små barn.

Anonymkode: 0fedf...ab8

Åja så den nye it filmen har ikke slike scener?

Altså den i 2017. 

Fordi søte i YouTube, så korte klipp og fant ikke en dame med pupper i dusjen? Filmen handler jo om en klovn og barna til tross all

Anonymkode: d00a9...281

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

For dere som hqr sett filmen "it" skrekkfilm .

har denne filmen noen seksuelle scener? Eller type nakenhet? Bare lurer.

med andre ord kunne d vært familiefilm? :)

Anonymkode: d00a9...281

Så voldelige og/eller skremmende filmer passer som familiefilmer, bare det ikke er sex og/eller nakenhet?!?

• Liker 5
Skrevet

Så... Om jeg forstår det rett så er det altså helt greit å la seg underholde av drap, ekstrem vold og frykt sammen med familien, mens litt hud og sensualitet mellom to mennesker (eller bare en pupp i dusjen?) blir for flaut? Virkelig? Er det det du mener ts? Hva er det som egentlig skjer i samfunnet? 

Anonymkode: bf46b...03c

• Liker 5
Skrevet
8 minutes ago, AnonymBruker said:

Så... Om jeg forstår det rett så er det altså helt greit å la seg underholde av drap, ekstrem vold og frykt sammen med familien, mens litt hud og sensualitet mellom to mennesker (eller bare en pupp i dusjen?) blir for flaut? Virkelig? Er det det du mener ts? Hva er det som egentlig skjer i samfunnet? 

Skrekkscener er ikke flaut å se med foreldrene sine, men sexscener kan være flaut ja, det syns jeg og. 

Anonymkode: c072e...6dd

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skrekkscener er ikke flaut å se med foreldrene sine, men sexscener kan være flaut ja, det syns jeg og. 

Ok, modererer meg litt. Sex kan være litt flaut, men her var også en pupp i en dusj et tema. Dvs litt bar hud. Hvis det skal være fy, mens frykt, lidelse og vold er helt innafor så tror jeg at menneskeheten trenger en slags moralsk restart. 

• Liker 5
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Ok, modererer meg litt. Sex kan være litt flaut, men her var også en pupp i en dusj et tema. Dvs litt bar hud. Hvis det skal være fy, mens frykt, lidelse og vold er helt innafor så tror jeg at menneskeheten trenger en slags moralsk restart. 

Det er skuespill. Dessuten er det bare snakk om hva som er flaut å se med foreldre, ikke hva som er etisk riktig. 

Skrevet

Hva har denne filmen med sex osv å gjøre? Ingenting! Vennligst flytt tråden dit den hører hjemme. Takk :) 

Anonymkode: 7e915...2b3

• Liker 1
Gjest Elseby13
Skrevet

Herregud så mange idiotiske svar du har fått! 

Nei, det er ikke sexscener i It. De andre bare tuller med deg når de snakker om nake dame i dusjen. Det en jo en Hollywood-film. Så lenge det er en familie med tenåringer så blir dette bra! Kos dere!

Hilsen en som også syns sexscener er kleint.

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva har denne filmen med sex osv å gjøre? Ingenting! Vennligst flytt tråden dit den hører hjemme. Takk :) 

Anonymkode: 7e915...2b3

Jeg gjetter at det en jente som skal se den sammen med kjæresten sin, men som ikke vil at kjæresten skal se pupp. 

Anonymkode: 124ea...354

• Liker 2
Skrevet

En 12-åring bør ikke se den filmen nei. Jeg så den i går og ble skikkelig redd😱 En gang skvatt jeg så mye at det kjentes ut som at hjertet hoppet over flere slag. Så flere folk som gikk i løpet av filmen.

Men hvilken film! Bill Skarsgård er fantastisk og gjør sin beste skuespillerprestasjon i denne filmen,  og barna spiller meget godt. 

Og ja, filmen ligner på orginalen men er ikke helt lik.

Anonymkode: c1962...d47

Skrevet

Det kommer helt an på hva barna tåler å se? Jeg var veldig glad i skrekkfilmer da jeg var 12, men søstra mi tør fortsatt ikke se på det nå i voksen alder. Hun blir også flau av nakenscener :fnise:

Anonymkode: 18e71...790

Skrevet

Filmen har seksuell humor, skildrer overgrep og unger drepes.

IKKE en familefilm. Men fy flate så bra remaken var!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...