Gå til innhold

Ærlig talt, mannfolk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns dere det er ekkelt hvis kvinner glemmer/ ikke rekker å barbere seg en dag, på beina for eksempel? Eller tenker dere bedre  å komme 10 min. for seint, enn å ikke ha barbert beina. Bryr dere dere, hvis det er en kvinne dere liker skikkelig godt? Bare lurer. 

Anonymkode: 245d5...22e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne ikke bry meg mindre...

• Liker 1
Skrevet

Synes at såppass må man klare å planlegge.

Skrevet

Jeg reagerte mer som ung, som i stusset over det, fordi jeg ikke så det særlig ofte. Men jeg har aldri sagt noe på det eller reagert (tenkt) noe negativt om det.

Anonymkode: 036a9...a21

Skrevet

Buhu, føler hu ikke bryr seg om å se sexy ut for meg mer å bare gir opp helt

Anonymkode: cbc9e...6fd

Skrevet

Barbere leggene hver dag 😳😳 da hadde jeg fått veldig såre legger. 

Anonymkode: c1c07...846

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, amativeReflection skrev:

Synes at såppass må man klare å planlegge.

Så du mener damer alltid skal planlegge å kle av seg klærne?

Anonymkode: 8bcb7...30a

• Liker 4
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du mener damer alltid skal planlegge å kle av seg klærne?

Nei det gjør de aldri men de bør.være beredt

Skrevet
1 minutt siden, amativeReflection skrev:

Da får dere jaggu finne fram høvelen dere også, dere må jo være beredt på blowjob?!?!?? :kvalm:

Anonymkode: a7cd9...716

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, amativeReflection skrev:

Er du beredt da?

Anonymkode: 310c5...328

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, amativeReflection skrev:

Du syns ikke det blir litt kynisk? At noen tar det som en selvfølge at andre vil se dem naken? Det syns jeg. Jeg favoriserer helt klart det motsatte hos menn. 

• Liker 1
Skrevet

Som voksent kvinnfolk gjør jeg akkurat som jeg vil med den saken og hvis ikke fyren kan tåle meg får han gå videre. 

Anonymkode: 6b189...d08

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Som voksent kvinnfolk gjør jeg akkurat som jeg vil med den saken og hvis ikke fyren kan tåle meg får han gå videre. 

Anonymkode: 6b189...d08

Det var ikke det jeg spurte om. Jeg vil ha menn perspektiv. Ikke kvinners. 

Skrevet

kunne ikke brydd meg men dårlig planlegging hvis dette er såpass viktig for deg.

Skrevet

Det er deiligst å stryke myke bein, men om det stikker litt av og til gjør ikke no. Herregud! Vi menn er ikke så nøye, sånn som dere tror. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Syns dere det er ekkelt hvis kvinner glemmer/ ikke rekker å barbere seg en dag, på beina for eksempel? Eller tenker dere bedre  å komme 10 min. for seint, enn å ikke ha barbert beina. Bryr dere dere, hvis det er en kvinne dere liker skikkelig godt? Bare lurer. 

Barberte legger eller ikke er ganske langt ned på oppmerksomhetsskalaen min når det kommer til om jeg liker en dame eller ikke. Å stadig komme for sent til avtaler derimot kan gå meg på nervene fort. 

Anonymkode: f5c98...ab1

Skrevet

Menn bryr seg virkelig ikke om sånt. Hilsen en som har stilt opp hos crushes med ben og fitte jeg ikke har barbert på en uke, og en måned, og tre måneder. Ingen bryr seg! Tvert i mot har de blitt supertent når jeg kommer med litt busk :)

Dette er noe du bare stresser med fordi du er veldig ung. Det kommer når du har rundet 24-25 tenker jeg å lære deg å innse at menn ikke engang registrerer om du har to dagers hår eller to ukers hår.

Anonymkode: 7951f...ef4

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn bryr seg virkelig ikke om sånt. Hilsen en som har stilt opp hos crushes med ben og fitte jeg ikke har barbert på en uke, og en måned, og tre måneder. Ingen bryr seg! Tvert i mot har de blitt supertent når jeg kommer med litt busk :)

Dette er noe du bare stresser med fordi du er veldig ung. Det kommer når du har rundet 24-25 tenker jeg å lære deg å innse at menn ikke engang registrerer om du har to dagers hår eller to ukers hår.

Veldig ung? Siden du kjenner meg så godt, hvor gammel er jeg eksakt? 

Skrevet
21 minutes ago, AnonymBruker said:

Veldig ung? Siden du kjenner meg så godt, hvor gammel er jeg eksakt? 

Det kan jeg ikke svare på. Men ut i fra problemstillingen din så fremgår du som ung og usikker på egen kropp, og på menn,  og jeg mener det kommer med alderen både å akseptere at man har naturlig hårvekst, og innse at menn heller ikke bryr seg om du er nybarbert eller ikke eller har hår på leggene eller ikke. Beklager hvis jeg tok feil :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...