Gå til innhold

Snille gutter kommer sist

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du en snill og god mann vil ingen dame ha deg.

Anonymkode: 6ae3a...0bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Feil, snille først:hjerte:

Anonymkode: 53ca8...d37

• Liker 2
Skrevet

Nå har jeg ikke sett videoen, men hva menes egentlig med "snill og god" mann? De fleste mennesker er vel snille? Jeg tenker at en person bør ha flere ord å beskrive seg selv med enn "snill" og "god" om jeg skal få noe mer interesse. Hvilke interesser har du? Hvem er du som person (annet enn snill og god - det tar jeg litt som en selvfølge egentlig)? 

Anonymkode: 4191d...d38

• Liker 1
Skrevet

:troest:

Anonymkode: c9a7d...b25

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke det at de er snille som er problemet. Det er de andre kvalitetene, eller mangelen på disse, som gjør at de havner sist i rekken. 

Anonymkode: ab831...56e

Skrevet (endret)

Dette er en teori som jeg stiller meg bak delvis. Det er nok ikke slik at ingen vil ha en snill tøffelhelt, men det er ofte slik at disse snille mennene respekterer kvinner så mye at de ikke tør ha være frempå, flørte og ta initiativ.

En ender i friendzone.

Endret av Lee Jones
  • Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg ikke sett videoen, men hva menes egentlig med "snill og god" mann? De fleste mennesker er vel snille? Jeg tenker at en person bør ha flere ord å beskrive seg selv med enn "snill" og "god" om jeg skal få noe mer interesse. Hvilke interesser har du? Hvem er du som person (annet enn snill og god - det tar jeg litt som en selvfølge egentlig)? 

Nå har ikke jeg lest kommentaren din, men Volvo er gått av moten for lenge siden.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det burde ihvertfall være en selvfølge ...

Gjest Ingenting2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå har ikke jeg lest kommentaren din, men Volvo er gått av moten for lenge siden.

Volvo er i vinden som aldri før, nesten blitt luksusbil det.

Skrevet

Jeg har egentlig inntrykk av at de mennene som sier at jenter ikke vil ha dem fordi de er for snille og ikke er bad boys, ofte er ganske rare og litt sosialt tilbakestående. Jeg kjenner mange som har snille kjærester, det har jeg også selv. Forskjellen på disse og "de snille" som aldri får noen, er at de førstnevnte er morsomme og sosialt oppegående i tillegg. 

Anonymkode: 0bee6...7c4

• Liker 4
Skrevet

VI har tatt denne diskusjonen før.

Kvinnene sier nei, og antallet tilfeller av vold i nære relasjoner går ikke ned, samtidig som voldsnivået ellers i samfunnet går ned, og antallet enslige øker. Bare betrakt de tre faktaene og hva de betyr til sammen, dere.

• Liker 1
Gjest NotNaomi
Skrevet

Lurer på om "snill" egentlig betyr "kjedelig" iblant?

Vet ikke om noen jenter/damer som ikke liker en snill og omtenksom mann. Men det er vel heller andre egenskaper som "mangler"for å være attraktiv. Vel og merke helst blant yngre jenter. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har egentlig inntrykk av at de mennene som sier at jenter ikke vil ha dem fordi de er for snille og ikke er bad boys, ofte er ganske rare og litt sosialt tilbakestående. Jeg kjenner mange som har snille kjærester, det har jeg også selv. Forskjellen på disse og "de snille" som aldri får noen, er at de førstnevnte er morsomme og sosialt oppegående i tillegg. 

Anonymkode: 0bee6...7c4

Nettopp, dette er jeg helt enig i. Jeg har også datet en som beskrev seg først og fremst som "snill og god", og jeg ga det oppriktig en sjanse, men fyren var jo - som du beskriver, litt sosialt tilbakestående. Vi snakker om en mann som trodde vi var i et offisielt forhold fordi jeg takket ja til date nr. 2. Det tolket han som at jeg var hodestups forelsket og var klar for å flytte inn i hans leilighet neste uke. Beklager, men da hjelper det ikke hvor snill og god du er altså. 

Skrevet (endret)

At man er snill er en selvfølge for de fleste som søker en partner. Men kvaliteten "snill" i seg selv holder sjeldent - man må ha noen flere kvaliteter å spille på i sitt repertoar om man skal stimulere til interesse. Om man bare er snill men ikke har noe annet spesielt ved en så er man mer vennemateriale enn kjærestemateriale. 

Om man spør en kvinne beskrive en mann og alt hun har å si om han er "joa han er jo snill da" så burde man være inneforstått med at det er liten romantisk interesse å spore her. 

Endret av WubWub
  • Liker 2
Skrevet

Spørs hva man legger i "snill". Å være selvutslettende og la den andre bestemme alt er ikke å være snill f.eks fordi en legger alt ansvaret for alle beslutninger på dama. 

Anonymkode: 9c015...ae1

Skrevet

Hvis "snill" betyr sutrete, motstandsløs og viljeløs så er det uinteressant.

Hvis "snill" betyr godhjertet, hensynsfull og sympatisk så er det supert.

• Liker 1
Skrevet

Pffft, whatever.

Anonymkode: 2ca71...3f1

Skrevet

Min definisjon av disse snille mennene er "Menn som setter dama sine behov foran seg selv.". Jeg vil si det er en godhjertet ting å gjøre, og disse er nok "snillere" enn andre menn som ikke gjør det samme, men det etter min erfaring ikke hva kvinner vil ha.

Min erfaring er at kvinner vil ha en mann som tar avgjørelser uten å ta hensyn til henne.

Anonymkode: 33b31...1bb

• Liker 1
Skrevet

Det er da MASSE snille menn som får seg dame. I grunn alle mennene i min omgangskrets er jo snille, og de fleste av dem er i forhold. Så den der teorien om at snille menn havner sist i køen og aldri får seg kjæreste, det er bare tull. Jeg ser hvert fall hver dag at det ikke stemmer. Venninnene mine velger seg ikke drittsekker. De velger normale, oppegående, hyggelige, SNILLE menn. 

Men å være snill er også noe jeg tar for gitt. Jeg forventer faktisk av folk jeg møter at de skal være snille og greie. Det er altså ikke nok. En potensiell partner må ha noe mer å by på enn å være snill. 

Jeg tror at blant de snille mennene som ikke får seg noe, så henger de seg gjerne opp i at det er fordi de er snille at det ikke blir noe. I de fleste tilfellene er det nok ikke det som er problemet, men kanskje andre ting som trekker ned. Det er også mange av de som omtaler seg selv som snille, som slett ikke er det - derimot er de sinte og bitre på kvinnene som ikke vil ha dem og mennene som får dem. Det er ikke særlig snilt. 

Anonymkode: 40b3c...e0e

• Liker 1
Skrevet
12 minutes ago, AnonymBruker said:

Min definisjon av disse snille mennene er "Menn som setter dama sine behov foran seg selv.". Jeg vil si det er en godhjertet ting å gjøre, og disse er nok "snillere" enn andre menn som ikke gjør det samme, men det etter min erfaring ikke hva kvinner vil ha.

Min erfaring er at kvinner vil ha en mann som tar avgjørelser uten å ta hensyn til henne.

Anonymkode: 33b31...1bb

Er jo nettopp dette som er det fucka. 

Jeg er en som faktisk tar hensyn til andre og ofte setter de først. Uten å egentlig tape for mye av det jeg vil ha. 

Hele samfunnet roper om å lytte til kvinner, respektere kvinner og la de slippe til, Det ropes om å få flere rettigheter. De vil ha del i hva som skjer

Mens de egentlig bare vil ledes, slippe ansvar, få det de vil ha til minst mulig pris/energi, og helst vil gjøre så lite som mulig.

For gutta er denne logiske konflikten for stor, og de skjønner ikke at man egentlig bare burde bruke, pumpe, dumpe og behandle damer som dritt. For det er strengt talt det som faktis fungerer.

Anonymkode: 99c9f...e2c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...