AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #1 Skrevet 4. september 2017 Er det noen som har erfaringer herfra? Har hørt fra en del nå om at det er hinsides dyrt i forhold til andre steder i Tønsberg området, og merket veldig forskjellig i pris bare på konsultasjon, 5 min ved sjekk av munn for å finne årsak: 700,-. Skal tilbake dit igjen for videre tannbehandling for gnager, men må si jeg er redd for at prisen skal komme opp i flere tusen... Ei venninne hadde med katten sin for antibiotikasprøyte: 2300,- Hvordan kan det være så stor forskjell i pris lokalt? Anonymkode: 57704...839
Gjest Anthrax Skrevet 5. september 2017 #2 Skrevet 5. september 2017 Antall ansatte veterinærer, klinikkleie/lån på nedbetaling, utstyr, hver enkeltes kompetanse, dyrepleiere, fòr og annet dyreutstyr, lab-apparater som blodprøve/urin/røntgen/tannbehandlings-utstyr, timebetaling for journalskriving/resepter++, 25%moms ... Mye som spiller inn på prisene. Bry deg heller med kompetansen på veterinærene og hva du selv ønsker for ditt dyr, og ikke fokuser på prisen alene.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #3 Skrevet 5. september 2017 Absolutt, jeg valgte klinikken fordi jeg har hørt de er dyktige, og de er utrolige hyggelige der, så det er ikke prisen det står på alene, men er likevel redd for å få en sjokkpris. Har vært andre steder som er mye rimeligere, men det kommer kanskje av at lokalene er nedbetalt osv. Men man blir litt nervøs når man f.eks leser slike saker som dette: https://www.aftenposten.no/norge/i/kJGKA/Spike-feilbehandlet-for-19256-kroner Anonymkode: 57704...839
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #4 Skrevet 6. september 2017 Frykten var heldigvis ubegrunnet. Relativt normal pris og veldig hyggelige, og dyktige veterinærer! Anonymkode: 57704...839
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #5 Skrevet 11. september 2017 Din dyreklinikk, i Sandefjord er kjempe flinke. Jeg har kun brukt de pga. gode erfaringer. Hunden min lever pga. deres kompetanse. Anonymkode: 8f343...5ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå