Gå til innhold

Sodastream spirit

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

vi kjøpte en sodastream spirit, best i test. Føler ikke vi får nok kullsyre i, og det virker veldig tamt... noen som har en som kan forklare hvordan det skal gjøres, eller er det bare slik det blir? Kjennes ut som den Noisy- veldig lite kullsyre, ingen sammenligning til farris eller cola:/

Anonymkode: 4772a...358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutes ago, AnonymBruker said:

Trykk flere ganger på knappen. 

Anonymkode: d38c8...946

Prøvd det, da bruser det over og får vann over hele benken. Ikke så mye kullsyre heller oppi da. Har prøvd å holde inn leeenge og å trykke støtvis.

takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2

Husk at du ikke skal ha andre flasker enn de som hører til, og kun fylle vann til streken for maks. Jeg kjører to ganger tre "dråper" på min, altså to runder på max. Det renner ikke over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde den og bytta den bare inn igjen, den var bare dårlig. Og det var dr andre fra sodastream  og... her den vi har nå, gir masse kullsyre og fungerer 100 ganger bedre enn alle sodastream vi har hatt. Har kjøpt to til bare for å ha liggende om den vi har nå dauer. 

Nå høres jeg ut som den reklamen, men lover, denne er best. 

https://www.elkjop.no/product/hjem-og-husholdning/sodastream/TP100/mysoda-oasis-kullsyremaskin-tp100

Anonymkode: c801d...09c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, canacas said:

Husk at du ikke skal ha andre flasker enn de som hører til, og kun fylle vann til streken for maks. Jeg kjører to ganger tre "dråper" på min, altså to runder på max. Det renner ikke over.

Bruker flaska som kom med i pakken. Her renner det over:O kanskje det er noe galt med min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ingenting2
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bruker flaska som kom med i pakken. Her renner det over:O kanskje det er noe galt med min

Jeg ville gått tilbake med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, AnonymBruker said:

Vi hadde den og bytta den bare inn igjen, den var bare dårlig. Og det var dr andre fra sodastream  og... her den vi har nå, gir masse kullsyre og fungerer 100 ganger bedre enn alle sodastream vi har hatt. Har kjøpt to til bare for å ha liggende om den vi har nå dauer. 

Nå høres jeg ut som den reklamen, men lover, denne er best. 

https://www.elkjop.no/product/hjem-og-husholdning/sodastream/TP100/mysoda-oasis-kullsyremaskin-tp100

Anonymkode: c801d...09c

Takk for tips! Skal sjekke ut denne. Kjøpte vår på obs, håper vi får byttet om vi ikke får det til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, canacas said:

Jeg har denne

image.png.d57a3a73b97be18f98163982a83bc3c8.png

Ah! Den så litt mer fancy ut enn vår.. takk, skal se om jeg får byttet den i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...