AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #1 Skrevet 4. september 2017 Jeg syns denne norske serien fra 1994 og 1995 er så fantastisk. Hvis du vil se den, ligger den på nrk nett-tv. https://tv.nrk.no/serie/vestavind Jeg syns den har noe ved seg som ikke andre serier har. En serie med sjel og som viser halve Norge og hvordan det var i ulike samfunnsklasser fra 1945-1970-tallet. Stereotypiene vi har om bygde-Norge eller Oslo Vest blir tatt på kornet Serien har enormt mye humor hvis man skjønner dette. Anonymkode: 192e9...c4c 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #2 Skrevet 4. september 2017 Jeg fulgte ivrig med da den gikk på NRK. Likte den sååå godt, nettopp pga det du også skriver. Jeg studerte da den gikk, og vi var en gjeng som pleide å samles og se det sammen. (Den nevnte serien og Beverly Hills 90210; kontrastene lenge leve! ) Er nesten «redd» for å se den igjen nå. Redd for å bli skuffet og at måten vi konsumerer medier på i dag gjør at jeg vil synes Vestavind er skikkelig stillestående og kjipt. Den opplevelsen har jeg nemlig fått av gjensynet med en del andre gamle tv-favoritter. Anonymkode: b0194...4db
Gjest chisandra Skrevet 5. september 2017 #4 Skrevet 5. september 2017 Så den for et par år siden. Bra serie.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #5 Skrevet 5. september 2017 På 4.9.2017 den 18.12, AnonymBruker skrev: Jeg fulgte ivrig med da den gikk på NRK. Likte den sååå godt, nettopp pga det du også skriver. Jeg studerte da den gikk, og vi var en gjeng som pleide å samles og se det sammen. (Den nevnte serien og Beverly Hills 90210; kontrastene lenge leve! ) Er nesten «redd» for å se den igjen nå. Redd for å bli skuffet og at måten vi konsumerer medier på i dag gjør at jeg vil synes Vestavind er skikkelig stillestående og kjipt. Den opplevelsen har jeg nemlig fått av gjensynet med en del andre gamle tv-favoritter. Anonymkode: b0194...4db Jeg syns du bør gi den en sjanse, selv i dag. Jeg syns det er en befrielse å se denne serien, som har sjarm og uten effekter. Ulikt alt annet vi ser på tv idag. Anonymkode: 192e9...c4c 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #6 Skrevet 5. september 2017 Elsker den! Veldig behagelig og rolig, men rørende og fin. Og veldig interessant og lærerik. Anonymkode: 420a0...a64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå