Gå til innhold

vaginakuler?

Fremhevede innlegg

Gjest obsessed
Skrevet

fyren jeg er forelsket i har ikke det største utstyret..jeg leste nettopp debatten om muskeltrenig i skjeden,kan være til stor hjelp:)jeg har kjøpt meg vaginakuler,er det bare til å putte dem i skjeden å bruke musklene?de skal være inni hele tiden?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, de skal man gå rundt med hele dagen, men litt flaut hvis de faller ut mens du snakker med en annen...

Synd at typen din har smått utstyr da...litt kjedelig men ikke så mye å gjøre med.

Du har min sympati, men lykke til med vaginakulene.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vet ikke hva du mener med "hele tiden", men en treningsøkt på 20-30 min per dag er kanskje passe. Du skal ikke dytte kulene så langt inn som en tampong, da mister treningen litt av effekten. Etter hvert som du klarer å holde på kulene uten problem, kan du jo bevege deg rundt, f.eks. gå rundt, gå i trapper, sette deg på huk og reise deg igjen, og se om du klarer å holde på kulene likevel.

Lykke til!

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Hadde så lyst til å svare på dette innlegget, men ikke fordi jeg har så veldig god greie på vaginakuler (men det hadde kanskje vært artig å prøvd :wink: )

Både min første og andre kjæreste var "godt utstyrt", men jeg fikk aldri orgasme uten å hjelpe til selv. Men så traff jeg en som jeg hadde et kort og intenst forhold til. Da jeg første gang så ham naken ble jeg kjempeskuffet, tynn og ikke spesielt lang - hvordan ville det bli? Men han var en racer på forspillet, og han ga meg min første vagnialorgasme. Det er fremdeles blant mine beste minner.

I dag er partneren min "normalt" utstyrt og han gir meg også vaginalorgasmer, men INGENTING har foreløpig kommet opp mot han med den den tynne.

Ergo: Det er ikke størrelsen på utstyret, men hvordan du bruker det som er viktig.

Skrevet
Vet ikke hva du mener med "hele tiden", men en treningsøkt på 20-30 min per dag er kanskje passe. Du skal ikke dytte kulene så langt inn som en tampong, da mister treningen litt av effekten. Etter hvert som du klarer å holde på kulene uten problem, kan du jo bevege deg rundt, f.eks. gå rundt, gå i trapper, sette deg på huk og reise deg igjen, og se om du klarer å holde på kulene likevel.

Lykke til!

Ahaa - der fikk jeg svar på noe som jeg har lurt på tidligere. Jeg kjøpte nemlig et egg med tre vekter i for et års tid siden, men det var jo umulig å miste dem. Nå skjønner jeg hvorfor, jeg dyttet dem jo inn som en tampong...

nå må jeg lete og se om jeg finner dem igjen så jeg kan begynne å trene.... :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet
fyren jeg er forelsket i har ikke det største utstyret..jeg leste nettopp debatten om muskeltrenig i skjeden' date='kan være til stor hjelp:)jeg har kjøpt meg vaginakuler,er det bare til å putte dem i skjeden å bruke musklene?de skal være inni hele tiden?[/quote']

:hoho::hoho::hoho::ler::ler:

Hehe...huff da, har han tynt utstyr (sorry, men det var litt morsomt formulert bare..)

Det vil nok hjelpe med knipeøvelser og vagina kuler! Da blir det nok sus i serken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...