Gå til innhold

Har møtt en bra fyr..😊

Anbefalte innlegg

Skrevet

Traff en kar på byen for to uker siden. Han ble med meg hjem og dro kl 13 dagen derpå. Så var jeg bortreist i ti dager og han spurte om jeg ville ha skyss når jeg kom hjem. Så han kjørte meg hjem. Dagen etterpå dro vi først til han, tok noen øl og dro på kino. Og en tur ut etterpå og pratet. Sov hos han og vi pratet om alt fra livet etter døden, verdensrommet og mye rart. Skikkelig dype samtaler😅 Idag hadde vi begge fri og han inviterte meg på lunsj. Så tok vi en kaffe etterpå. Han virker jo da litt mer seriøs, eller er jeg da naiv? Har vært på utallige tinder dates, hadde aldri trodd jeg skulle treffe en bra fyr på byen liksom! Han er i passende alder (vi er 28 og snart 30). Jeg har barn og han ikke. Men virker ikke som han synes det gjør noe. Idag slettet jeg tinder faktisk. Mange er kun ute etter sex så vanskelig å vite dette. Vil uansett bli bedre kjent med han. 

Anonymkode: b24a9...b6e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei så hyggelig ! :) Høres absolutt ut som han er interessert så du fremstår ikke som naiv i mine øyne. 

Krysser det som krysses kan for at relasjonen utvikler seg i den retningen som du ønsker :lillesky2:

• Liker 1
Gjest Ingenting2
Skrevet

Det høres bra ut i alle fall. Kos deg :)

Skrevet

Takk😘 Rart man treffer på noen man synes er interessant på de merkeligste plasser😂 hilsen TS. 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil uansett bli bedre kjent med han. 

Fins mange bra menn der ute så det er en god sjanse at han er en av dem.

Go for it, girl! :yvonne:

Skrevet

Så utrolig tragisk at det er en sjokk-opplevelse å møte en bra fyr. Jeg ville jo tro at det var vanligere enn det motsatte, men kanskje verden har forandret seg dramatisk de siste årene?

Anonymkode: 6db8b...cfb

• Liker 1
Skrevet

Bare å gi det litt tid, og se hva som skjer videre 😊

Ikke alle menn som er kun ute etter sex.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så utrolig tragisk at det er en sjokk-opplevelse å møte en bra fyr. Jeg ville jo tro at det var vanligere enn det motsatte, men kanskje verden har forandret seg dramatisk de siste årene?

Anonymkode: 6db8b...cfb

Etter mine tinderdate erfaringer er det mye kyniske menn der ute😶 En holdt til og med skjult at han var pappa selv etter jeg sa ganske tidlig at jeg var mamma(?)😯 En annen var ganske tydelig ikke over eksen. Og en tredje fant jeg ut hadde ligget med ei jeg var på fest med en helg! Glad jeg ikke lå med han jeg og, for han hadde visst ligget med henne i nært tidsrom som jeg hadde møtt han. De møttes og via Tinder. 

Huff. Mulig jeg har vært uheldig 

Skrevet

Så koselig! Jeg prøver selv å luke ut de mennene som virker som de bare vil ha sex med meg. Chatter bare med 1 fyr som virker seriøs sålangt.

Lykke til ts!

Anonymkode: 66e57...ea6

Skrevet

Høres lovende ut! Lykke til!

Skrevet

Hallo..i kveld sendte han mld igjen da :) Så nå har vi plutselig avtalt enda et treff!😊 Liker fremgangen, litt spennende 

Skrevet

Han virker interessert ja, men man kan aldri vite hva en mann faktisk er klar for eller ute etter. Du må spørre han om dette.

Er han ute etter selskap , eller et forhold? Passer det i livet hans å få kjæreste nå?

To helt vesentlige spørsmål syntes jeg ! Fint anledning å spørre om neste gang dere ses og prater om "alt mulig og livet og verdensrommet" :)

Anonymkode: f11ee...8ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...