AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #1 Skrevet 4. september 2017 Inspirert av tråden om hvorvidt man sover med dem. Jeg har ikke brukt øredobber på årevis, og liker det av en eller annen grunn ikke. Men jeg har ikke lagt merke til hva andre gjør, så nå ble jeg nysgjerrig. Bruker du det daglig? Bare når det er noe spesielt? Er det enkle eller store hengende? Anonymkode: 66b91...819
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #2 Skrevet 4. september 2017 Hele tiden. Hullene gror igjen så fort. Bruker vanligvis små ringer. Bruer større og finere om jeg skal pynte meg Anonymkode: d97d2...b39
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #3 Skrevet 4. september 2017 Bruker hver dag, kun små og enkle. Sølvfargede. Elsker å bruke det Anonymkode: 7f2c1...add
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #4 Skrevet 4. september 2017 Svært sjelden. Bruker øredobber kun til spesielle anledninger, noe som også skjer svært sjeldent. Og mine hull har ikke grodd igjen. Jeg er generelt lite opptatt av pynt og fjas, så jeg bruker ikke sminke heller. Anonymkode: 13501...dcb
Meadow Skrevet 4. september 2017 #6 Skrevet 4. september 2017 Hver dag! Korte og små (studs) men fargerike eller perler. Varierer etter humør.
Epiphany Skrevet 4. september 2017 #8 Skrevet 4. september 2017 Bruker hver dag. Har to hull i hvert øre, bruker lyserosa diamanter i to ulike størrelser. De nederste er store, de øverste er små. Har jeg en fin topp eller føler for å "pynte" meg litt, tar jeg i store ringer i de nederste hullene, og beholder de små diamantene i de øverste hullene.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #9 Skrevet 4. september 2017 Nei. Jeg gjorde det før, men ikke nå lenger. Jeg har imidlertid piercing i tragus som sitter der mer eller mindre hele tiden. Anonymkode: c0066...3e2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #10 Skrevet 4. september 2017 Sjeldent, men bruker iblant slik at hullene ikke skal gro igjen. Bruker normalt små perler eller bitte små flate sølv øredobber Anonymkode: b7f23...143
Munchlax Skrevet 4. september 2017 #11 Skrevet 4. september 2017 Alltid, 24/7. Har øredobber av hvitt gull med fire (ekte) diamanter i hvert øre. Har to hull ekstra i hvert øre som det ikke er noe i.
Perle Skrevet 4. september 2017 #12 Skrevet 4. september 2017 Ja, har masse hull i hvert øre. Jansje 15-20 til sammen?Bytter på med hvem og hvor mange jeg bruker av gangen. Allt etter stil, anledling og humør. Kan gå kun et par store perler én dag på middag, og masse ringer/pins på festival. Har alltid noe i selvom mine hull ikke gror.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #13 Skrevet 4. september 2017 Ja, bruker øredobber hele tiden og sover også med dem. Bruker kun enkle gulløredobber eller øreringer i gull. Anonymkode: 844cf...826
Gjest Catalina Culès Skrevet 4. september 2017 #14 Skrevet 4. september 2017 Ja, men ikke hver dag, har 2 hull i vært øre.
DysterPytten Skrevet 4. september 2017 #15 Skrevet 4. september 2017 Ja, har 3 i hvert øre, og en helix i tillegg, Har studs i hele tiden, bytter dem stortsett aldri ut. Kanskje til jul når jeg vil ha noe mer bling i ørene. Da er det uansett bare det nederste som blir brukt. Synes det ser så snålt ut med masse hull i ørene som ikke blir brukt så jeg velger å ha noe i.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #16 Skrevet 4. september 2017 Bruker hver dag. Veldig glad i store øredobber Anonymkode: b71bb...97d
Kragebein Skrevet 4. september 2017 #17 Skrevet 4. september 2017 Nei, bare til spesielle anledninger. Tidligere hadde jeg utvidete øreflipper og industrial-piercing, da brukte jeg smykker i alle hullene hele tiden.
Lofotfrøken Skrevet 4. september 2017 #18 Skrevet 4. september 2017 Stort sett hver dag. Hvite enkle perler, ikke så store.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #19 Skrevet 4. september 2017 Jeg sov en gang uten øredobbene mine. Neste morgen fikk jeg de ikke inn igjen. Så jeg bruker det ikke lenger, nei. Det er hull eller en slags grop der, men hud foran. Anonymkode: 27f45...d96
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #20 Skrevet 4. september 2017 Sjeldent. Har aldri hatt problem med at de gror igjen. Bruker bare små øredobber. Store synes jeg er plagsomme, og lange øredobber passer ansiktsformen min dårlig. Anonymkode: fe2a2...e2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå