AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #1 Skrevet 4. september 2017 Hei 🙂 Jeg er en kvinne på 27 år og har vært prøver i litt mer enn 4 år. Aldri blitt gravid og heller ikke gått til legen, siden vi er studenter og vil vente med slik hjelp til vi begynner å nærme oss ferdig. Skulle hatt mensen i går og er alltid regelmessig. Har ikke graviditetstest i huset men har eggløsningstest. Syns streken ble sterk i fargen i forhold til ellers i syklusen. Noen som har erfaring med eggløsningstest når dere var gravid? Må begge strekene være like sterke da også for å være positiv? Takk på forhånd 😊 Anonymkode: eacdb...795
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #2 Skrevet 4. september 2017 Ser ut som min eggløsningstest da jeg var gravid. Anonymkode: 63998...a53
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #3 Skrevet 4. september 2017 Så spennende😊 Flere erfaringer? Anonymkode: eacdb...795
Silfen Skrevet 4. september 2017 #4 Skrevet 4. september 2017 Eltesten må være positiv for å gjelde som graviditetstest.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #5 Skrevet 6. september 2017 Hos meg kan EL-testene se slik ut omtrent når som helst i syklusen :/ Er alltid tydelig strek, men de blir jo like sterke når jeg har EL. Anonymkode: 4a17b...0f7
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #6 Skrevet 6. september 2017 Jeg har alltid slig el-test rett rundt menstruasjon. LH hormonet varierer i syklusen, så det er veldig individuellt om en el test kan indikere graviditet rundt mens. Anonymkode: c432a...57a
miore Skrevet 7. september 2017 #7 Skrevet 7. september 2017 På 4.9.2017 den 13.10, AnonymBruker skrev: Hei 🙂 Jeg er en kvinne på 27 år og har vært prøver i litt mer enn 4 år. Aldri blitt gravid og heller ikke gått til legen, siden vi er studenter og vil vente med slik hjelp til vi begynner å nærme oss ferdig. Skulle hatt mensen i går og er alltid regelmessig. Har ikke graviditetstest i huset men har eggløsningstest. Syns streken ble sterk i fargen i forhold til ellers i syklusen. Noen som har erfaring med eggløsningstest når dere var gravid? Må begge strekene være like sterke da også for å være positiv? Takk på forhånd 😊 Anonymkode: eacdb...795 Jeg tok en EL-test 15 dpo denne gangen (jeg er gravid) utelukkende fordi det er så mange tråder om det på dette underforumet Som du ser er teststreken en del sterkere enn kontrollstreken, i motsetning til på din. Jeg har også tatt EL-tester omtrent på dette tidspunktet i syklusen når jeg ikke er gravid, og jeg får alltid to streker uansett - men når jeg ikke er gravid er strek nummer to svakere enn teststreken. Jeg ville kjøpt en g-test, man kan ikke konkludere med noe ut fra den testen der dessverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå