AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #1 Skrevet 4. september 2017 Bor for tiden i kollektiv med bare jenter, 4 stk. Hu ene "glemmer" til stadighet sin lille lekekamerat i dusjen....synes det er litt ekkelt å komme inn der og det første jg ser er en rosa *****...........sa det til henne men hu bare : sorry ass men jg har needs og jeg glemmer.....Hva faen ass.....kan jeg kaste den med god samvittighet ??? Anonymkode: 66947...3d9
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #3 Skrevet 4. september 2017 Tenker de slenger seg med og har gruppesex i kollektivet? Anonymkode: 805a2...51f
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #4 Skrevet 4. september 2017 Fysj. Kan hende hun gjør det med vilje for å få oppmerksomhet. Vibratoren og fleshlighten min gjemmes veldig godt i tiøfelle det kommer gjester. Anonymkode: aa8bd...17d
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #5 Skrevet 4. september 2017 Du risikerer å måtte kjøpe ny til henne, om du kaster den. hadde du måttet om det var meg. Anonymkode: 7e513...c75 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #6 Skrevet 4. september 2017 Jeg ville fortsette å si fra til det evinnelige. Type" Beate! Kan du fjerne dildoen din fra dusjen?? Jeg skal inn der nå!!" - og uten å imøtekomme noen diskusjon. Gjør det pinlig istedenfor kult for henne. Anonymkode: 92d63...f3b 2
BiancaH96 Skrevet 4. september 2017 #7 Skrevet 4. september 2017 Prøv å ta en ordentlig prat med henne, uten kjefting, og forklar at du ikke setter pris på å finne de gjenglemte lekene hennes på badet.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #8 Skrevet 4. september 2017 Kanskje hun er forelsket og prøver å hinte om lesbesex med deg? Anonymkode: 4ba32...d73
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå