Gjest host Skrevet 16. januar 2005 #1 Skrevet 16. januar 2005 Jeg har det siste året vært plaget av endel kviser rundt hake/kjeveområdet, jeg er så sinnsykt lei!! likevel så går jeg på p-pillen Diane som skal virke positivt på kviser. tror faktisk diane har hjulpet meg litt da, men ikke mye..var jo en grunn til at jeg begynte med diane så det har ikke blitt forverret siden den gang. Har i de siste månedene brukt vichy sin hudpleieserie norma derm som skal virke svært positivt på huden, produktene virket bra i begynnelsen , men etter en stund ser de ut til å ha mistet sin effekt...?? tidligere har jeg vært til legen og fått en resept på Dalacin som er en sterk veske man skal påføre huden morgen og kveld over en viss periode...dette virket også bra i starten, men mistet sin effekt ettervært..? Har enda ikke vært til hudpleier, kanskje jeg burde prøve det? noen som vet hva prisene ligger ann til hos hudpleier? Har hørt om et produkt som heter medicated cleansing gel fra dermologika (eller noe..kommer ikke på i farten) noen som har bra erfaring fra dette produktet? har også hørt noe om at hvis man plages med kviser rundt hake/kjeveområdet så kan det være pga problemer med tennene..noen som kan bekrefte dette? Uansett blir jeg glad for svar, hjelp og evt andre tips hvis noen skulle komme med det! er så lei...
Gjest Gjesta Skrevet 16. januar 2005 #2 Skrevet 16. januar 2005 Har hørt om et produkt som heter medicated cleansing gel fra dermologika (eller noe..kommer ikke på i farten) noen som har bra erfaring fra dette produktet? har også hørt noe om at hvis man plages med kviser rundt hake/kjeveområdet så kan det være pga problemer med tennene..noen som kan bekrefte dette? Jeg bruker medicated clearing gel på haken pga jeg plages selv med uren hud rundt kjevepartiet. Jeg synes ikke den hjelper så mye. (Og jeg har ikke direkte problemer med tennene) Jeg er drittlei problemet selv, og skal derfor til hudlegen snart,...for tredje gang... psst; hvis du har litt flere avsnitt i innlegget blir det flere som orker lese det, noe som gir flere svar.
Gjest Gjesta Skrevet 16. januar 2005 #3 Skrevet 16. januar 2005 Kviser på hakepartiet er som oftest hormonelt betinget. Går du for eksempel på p-piller? Da kan det kanskje hjelpe å bytte merke.
Scheherazade Skrevet 16. januar 2005 #4 Skrevet 16. januar 2005 Har mye det samme problemet. Bruker også Dermalogica Medicated Cleansing Gel, men synes heller ikke at den hjelper noe spesielt mye. Ettersom min er snart tom, tror jeg heller at jeg kommer til å spare litt penger og heller kjøpe Garnier sin rensegele. Sånn turkis tube? Den er iallfall veldig god synes jeg, reagerte positivt på den sist jeg brukte den. Men tenkte at Dermalogica sikkert var bedre. Men nå er jeg ikke helt sikker... Ellers så bruker jeg Trionetta, men jeg tror egentlig ikke den gjør det hverken bedre eller verre.
Ania Skrevet 16. januar 2005 #5 Skrevet 16. januar 2005 Hvorfor returnerer dere ikke produkter som ikke virker og bare kjøper noe bedre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå