Gå til innhold

Begynte å klø etter et besøk

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest amaryllish

Huff så grusomt! Hold ut :) (og skriv gjerne en beskjed på Facebookwallen hans hvor du sier du aldri vil se han mer pga skabb og at du sender han regninga :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, amaryllish skrev:

Huff så grusomt! Hold ut :) (og skriv gjerne en beskjed på Facebookwallen hans hvor du sier du aldri vil se han mer pga skabb og at du sender han regninga :laugh:

Holder så vidt ut 😭 Bare håper det her kan bli fort borte.. utrolig han prøver å skylde på hunden min, så meg, når det er han som har vært blant masse mennesker. Jeg går verken på skole eller jobber nå, og var ikke ute med venninner rundt 2 mnd før han kom på besøk, hadde venninnene mine hatt det hadde jeg visst det. Og jeg sa jeg sikkert hadde smittet noen så måtte si ifra til de, så sa han at jeg måtte late som ingenting. Hva faen? Han sa han klødde sånn hele tiden uansett så derfor han ikke har merka det, men da har vel han gått med det i månedsvis? Er ikke normalt å klø så mye hele tiden uansett? Jeg klør aldri omtrent. 

Anonymkode: 20509...680

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk skabb fra en date og ga min nye date skabben videre. Det er helt forjævlig. Bruk nix kur ja. Det funker. Smør mellom tær og fingre og rasshølet og fitta, ikke inni vagina.

En annen date ga meg klamydia. Vet ikke hva som er verst.

Anonymkode: 6b995...4ca

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk skabb fra en date og ga min nye date skabben videre. Det er helt forjævlig. Bruk nix kur ja. Det funker. Smør mellom tær og fingre og rasshølet og fitta, ikke inni vagina.

En annen date ga meg klamydia. Vet ikke hva som er verst.

Anonymkode: 6b995...4ca

Har hatt skabb. Og den kløinga.. jeg vil tro skabb er værre. Det går så psykisk inn på en at man klør seg til blods.. 

TS be legen fin om å skrive ut respt til deg for kløsalve. Det kan ta et par tre uker før kuren funker. Kløkrem med kortisom er meget lindrende. Dermovant trur jeg den het. Ellers fikk jeg også daktacort krem.. må ha noe som lindrer mens du venter. Dette er ikke farlig pg si til lege. I tilleg om du er på nav og har dårlig råd. Er nix kuren noe du kan få dekket av nav da skabb er så utrolig smittsomt. Du må sikkert belage deg på enda en kur. Gjerne innen 14 dager. Husk og skift sengetøy etter kuren, klær ocsv. La mye ligge ubrukt i 4 døgn så dør midden i huset.  

Anonymkode: 2db1b...506

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sa til meg nå at skabb kommer av støv og pakker, prøver så sykt å snakke seg unna. Jeg har lest mye og skabb lever ikke i støv, det høres jo rart ut? De må leve på menneskekroppen for å overleve. Sa de mest sannsynlig ikke overlevde på pakker fordi transporten tar 3-7 dager. Han påsto det tok 1-2 dager å sende pakker. 

Jeg husker selv ca 3-4 uker etter han fingret meg begynte jeg å klø og få utslett. Trodde jeg hadde fått infeksjon i fitta mi liksom.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han sa til meg nå at skabb kommer av støv og pakker, prøver så sykt å snakke seg unna. Jeg har lest mye og skabb lever ikke i støv, det høres jo rart ut? De må leve på menneskekroppen for å overleve. Sa de mest sannsynlig ikke overlevde på pakker fordi transporten tar 3-7 dager. Han påsto det tok 1-2 dager å sende pakker. 

Jeg husker selv ca 3-4 uker etter han fingret meg begynte jeg å klø og få utslett. Trodde jeg hadde fått infeksjon i fitta mi liksom.. 

Husmidd han tenker på, og det er noe heeelt annet. Gud, den mannen er dum :murvegg:

Endret av MissPierce
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det klør bare av å lese denne tråden 😅  må ut herifra fort.. men jaa, skabb er svært vanlig blant sexuelt aktive som har partner bytte jevnlig. Det smitter også ved klemmer..

Anonymkode: 3634f...890

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble kjæreste med han som smittet meg. Lot det forbigå 

Med at han betalte for alle kurer og kuret seg selv. Men fy å forbanna jeg var!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble kjæreste med han som smittet meg. Lot det forbigå 

Med at han betalte for alle kurer og kuret seg selv. Men fy å forbanna jeg var!!! 

Skjønner jeg godt du ble, er sinna som bare det selv nå, og jeg avviser han på mange måter og fremdeles tar han ikke hint.. noe som får meg enda sintere. Fikk nok med at han ikke kunne stå for at han hadde smittet meg.. mistenker han kan ha hatt det ganske lenge fordi han klødde ikke noe spesielt mer enn det han pleide å gjøre sa han.. ekkelt... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5.9.2017 at 3:57 PM, amaryllish said:

Veldig umodent.

Anonymkode: 1df53...14d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.9.2017 den 15.57, amaryllish skrev:

Det er ikke sikkert han vet selv at han har skabb. Jeg hadde heller sendt en melding om at han ga meg skabb om det var tilfelle. Sånn at han ikke smitter flere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Evilposelos skrev:

Det er ikke sikkert han vet selv at han har skabb. Jeg hadde heller sendt en melding om at han ga meg skabb om det var tilfelle. Sånn at han ikke smitter flere

Jeg sa det, men han prøver bare å skylde på andre rundt seg sikkert fordi han er flau, ber meg late som ingenting hvis jeg har smittet noen? Veldig umodent av han å be meg ikke si noe, skabb blir ikke borte av seg selv og er veldig irriterende. Sier jeg ikke ifra til noen på byen min så blir det vel mer skabb i byen.. 

Han har klødd masse i mange mnd så han burde vel dratt til legen å sjekket seg. Han skulle til legen med noe annet tidligere men påsto at han ikke hadde tid fordi han jobba, men da må han jo bare finne en dag å ta seg fri for isteden for å gå rundt sånn..  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sa det, men han prøver bare å skylde på andre rundt seg sikkert fordi han er flau, ber meg late som ingenting hvis jeg har smittet noen? Veldig umodent av han å be meg ikke si noe, skabb blir ikke borte av seg selv og er veldig irriterende. Sier jeg ikke ifra til noen på byen min så blir det vel mer skabb i byen.. 

Han har klødd masse i mange mnd så han burde vel dratt til legen å sjekket seg. Han skulle til legen med noe annet tidligere men påsto at han ikke hadde tid fordi han jobba, men da må han jo bare finne en dag å ta seg fri for isteden for å gå rundt sånn..  

Høres ut som han er tilbakestående! Noen burde informere legen hans om at han går rundt å sprer skabb.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Evilposelos skrev:

Høres ut som han er tilbakestående! Noen burde informere legen hans om at han går rundt å sprer skabb.

Jepp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klør så sykt enda og har merker på kroppen, hvor lenge er merkene der?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klør så sykt enda og har merker på kroppen, hvor lenge er merkene der?? 

3/5 uker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skabb er noe faenskap. Ble smittet av å sove i en utleiehytte på en campingplass en gang, jeg og typen.
Klødde i flere uker før det gikk opp et lys for oss.. Vi kuret oss, smørte oss inn med det faenskapet overALT (mellom tær, bak ører, you name it). Skabben dør av stoffet men det tar 4-5 uker før skabbkroppene kommer ut av huden (de graver seg ned i hudlagene, så det tar jo tid før de kommer til overflaten). 
Vi vasket all sengetøy hver dag (sov i et mens det andre tørket, så byttet til neste kveld osv), støvsugde, brukte håndklær i sofaen osv. 
Kuren tok heldigvis knekken på det. Sluttet å klø etter 3.5 uker. Etter kuren er skabben død så du er trygg! Bruk det du trenger for å smøre inn heeele jævla kroppen. Her bør man ikke spare på kruttet for å si det slik!

Anonymkode: b08c0...e74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...