AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #1 Skrevet 4. september 2017 Hvorfor ER det så vanskelig å treffe egget? Syklusen min er så forskjellig pga p-pilleslutt, og da er det ikke alltid mensen kommer. Derfor er det så vanskelig å regne ut når eggløsningen er. Noen med samme problem? Anonymkode: cf6ea...ca3
Tonio Skrevet 4. september 2017 #2 Skrevet 4. september 2017 Hei, jeg hadde det sånn selv. Vi bare koste oss annenhver dag, så var vi sikre på at uansett når egget falt så ville det være noen klare til å tre inn.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #3 Skrevet 5. september 2017 På 4.9.2017 den 12.48, Tonio skrev: Hei, jeg hadde det sånn selv. Vi bare koste oss annenhver dag, så var vi sikre på at uansett når egget falt så ville det være noen klare til å tre inn. Ja må prøve på det. Tok det lang tid før det traff? Anonymkode: cf6ea...ca3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #5 Skrevet 5. september 2017 På 4.9.2017 den 11.53, AnonymBruker skrev: Hvorfor ER det så vanskelig å treffe egget? Syklusen min er så forskjellig pga p-pilleslutt, og da er det ikke alltid mensen kommer. Derfor er det så vanskelig å regne ut når eggløsningen er. Noen med samme problem? Anonymkode: cf6ea...ca3 Prøvde å treffe eggløsning i et år. Den måneden jeg dreit i det og bare hadde mye sex da traff vi 😊 Anonymkode: 9e8b4...6b6
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #6 Skrevet 6. september 2017 Har lovet meg selv at denne måneden skal bli ELtestfri! Kun ha sex når jeg har lyst (som er under EL uansett) .. Får se om det går Anonymkode: 746f9...24e
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #7 Skrevet 6. september 2017 På 4.9.2017 den 11.53, AnonymBruker skrev: Hvorfor ER det så vanskelig å treffe egget? Syklusen min er så forskjellig pga p-pilleslutt, og da er det ikke alltid mensen kommer. Derfor er det så vanskelig å regne ut når eggløsningen er. Noen med samme problem? Anonymkode: cf6ea...ca3 Hvis du har veldig uregelmessig syklus så er det ikke sikkert du har eggløsning. Hvor lenge siden er det du sluttet med p-piller? Anonymkode: 3e301...692
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #8 Skrevet 6. september 2017 og selv om du treffe eggløsning, er det ikke sikkert du blir gravid. er en rekke med ting som må klaffe... er i den situasjonen selv Anonymkode: 16a17...61c
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #9 Skrevet 6. september 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis du har veldig uregelmessig syklus så er det ikke sikkert du har eggløsning. Hvor lenge siden er det du sluttet med p-piller? Anonymkode: 3e301...692 Sluttet i april... Anonymkode: cf6ea...ca3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå