Gjest Gjesta Skrevet 16. januar 2005 #1 Skrevet 16. januar 2005 Selv bryr jeg meg null og niks om PC-spill, men tenkte å overraske sambo til bursdagen. Han har nylig begynt å spille litt igjen etter endel års fravær, og spiller spill som Grand Theft Auto og et som heter Mafia (? ett eller annet), og Splinter Cell. Visstnok interesserer spill som er litt komplekse, der han får oppdrag som skal løses, mer enn rene skytespill osv. Fotballspill er visstnok drittkjedelige. Forslag jeg kan sjekke ut? Må være tilgjengelige for PC.
jordbær Skrevet 16. januar 2005 #2 Skrevet 16. januar 2005 Need for speed underground 2 Hvis han liker biler er dette noe han bør ha!
Gjest Gjesta Skrevet 16. januar 2005 #3 Skrevet 16. januar 2005 Hvis det er et rent bilspill, er det ikke tingen. Ifølge ham selv er rene bilspill kjedelige; det han liker i GTA er blant annet oppdragene. Jeg fisker og fisker, han kan jo ikke vite hva jeg er ute etter.
~sikka~ Skrevet 16. januar 2005 #6 Skrevet 16. januar 2005 Splinter Cell 2, full spectrum warrior, medal of honor og hitman.
Gjest Gjesta Skrevet 16. januar 2005 #7 Skrevet 16. januar 2005 Dere treffer rett, folkens. Doom3 og Splinter Cell2 ligger allerede her Skal sjekke ut noen av forslagene *noterer*
CecilieB Skrevet 16. januar 2005 #8 Skrevet 16. januar 2005 Alle med respekt for seg selv har Half-Life 2, kåret til årets spill 2004, og det er det faktisk også! Utrolig bra spill, og kan utvides med mods.
jordbær Skrevet 16. januar 2005 #9 Skrevet 16. januar 2005 Hvis det er et rent bilspill, er det ikke tingen. Ifølge ham selv er rene bilspill kjedelige; det han liker i GTA er blant annet oppdragene. Jeg fisker og fisker, han kan jo ikke vite hva jeg er ute etter. Det er mer.. kjøre rundt.. kjøre om kapp og lage seg en "fet" bil.. GTA uten skyting..
Scheherazade Skrevet 16. januar 2005 #10 Skrevet 16. januar 2005 Gir min stemme til Half-Life 2 også! Fantastisk, utrolig, sinnsykt bra grafikk, og kjempeartig spill.
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 16. januar 2005 #11 Skrevet 16. januar 2005 Definitivt Half Life2 ja. :-)
Superlammet Skrevet 17. januar 2005 #12 Skrevet 17. januar 2005 Half Life 2 DERSOM dere har en nokså ny pc med et bra skjermkort. Hvis ikke kan dere glemme det. Half Life 2 er et futuristisk shoot'em up-spill hvor man skal bekjempe ondskap og aliens, samt korrupte mennesker. Rome: Total War er et genialt strategispill hvor man begynner som en romersk klan som skla beseire verden. Etterhvert som man bygger ut som romerske imperium får man nye folkeslag å velge mellom, etter det er beseiret that is. Vampire: Bloodlines. Dette spillet er basert på rollespillet Vampire: The Masqurade. Du spiller en vampyr som skal løse alskens oppgaver i en by hvor du må leve etter vampyrenes strenge lover. Et actionfyllt og spennende spill med mange varierende oppgaver. Hvertfall et par tre spill du kan velge mellom.. Jeg vil anbefale Vampire: Bloodlines iallefall.. En bra historie, flere forskjellige klaner man kan spille slik at man får se historien i forskjellige vinkler. Dessuten er det varierende, spennende og man kan velge hvor actionfyllt det skal være.
Gjest Melk Skrevet 17. januar 2005 #13 Skrevet 17. januar 2005 Her i huset går det mye i Star Wars spill om dagen.
Superlammet Skrevet 17. januar 2005 #14 Skrevet 17. januar 2005 oooh mmorgp eller noe nytt og freskt som KotOR II?? =D
Cronos Skrevet 17. januar 2005 #15 Skrevet 17. januar 2005 Rise of Nations? Har testet det såvidt. Skal visst være veldig bra. Strategi/action (bygge nasjon) Codename Panzers: Phase 1 er bra! Real-time strategi/action (løse oppdrag og krige)
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 17. januar 2005 #16 Skrevet 17. januar 2005 Alone in the Dark4 er et litt eldre, men morsomt, horror spill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå