AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #1 Del Skrevet 4. september 2017 Lurer litt på om noen har noen tips til meg... jeg er en kvinne i midten av tredveårene. Har to gode venninner(trodde jeg i hvertfall)som jeg de siste årene har vært mye sammen med. Vi har barn på samme alder og har derfor vært en del sammen med som familier også. De har god råd begge to, over middels. Vi har helt gjennomsnittlig lønn, men må spare en del dersom vi skal dra til syden f eks. Disse kan dra på flere helgeturer til utlandet i året, og syden hver sommer. Ganske spontant.Dette har ikke vi hatt muligheten til, så har nok falt litt utenfor der. Vi hadde har hatt ofte venninnenekvelder sammen, jeg ble invitert med på ting både alene og med familie. Men så stoppet det ganske brått. Jeg får snapper/kommer bilder på fb og insta hvor de finner på ting sammen som jeg ikke har blitt invitert til. Jeg føler rett og slett at de er i ferd med å fryse meg ut.De satt ofte å planla ting de to sammen når jeg var tilstede, uten å faktisk spørre om jeg hadde planer/ vil være med på helt vanlige ting, som tur på sjøen/ tivoli(med barn) og hytteturer..Det skjedde sist gang vi møttes. Jeg er jo godt voksen, og vet jeg burde spørre de rett ut. Men jeg synes det er sårt og vanskelig, og jeg er lei meg. På mine og familien min sin vegne. Skjønner at de kanskje har bedre kjemi med hverandre pga flere ferieturer osv. Men synes det er sårt at de bare kutter meg ut liksom... Jeg er en helt normal oppegående kvinne, og jeg er ganske sikker på jeg ikke har gjort noe galt. Hva hadde dere gjort? Anonymkode: 8d848...964 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #2 Del Skrevet 4. september 2017 Jeg ville latt det fare. Om de har holdt på sånn som du sier å planlegge ting uten deg mens du er tilstede, er det jo klart og tydelig at de er mye bedre venner bare de to enn de er med deg, og at du er det overflødige hjulet på vognen. Om du sier noe, kommer de enten til å baksnakke deg og synes du sutrer, eller invitere deg med av dårlig samvittighet, og ikke fordi de faktisk vil ha deg der. Man er ikke forpliktet til å være venner med noen. Det er selvfølgelig veldig sårt for deg. Jeg har vært i akkurat dine sko. Men man kan ikke tvinge noen til å være venner med en, og ei heller bli sur på noen fordi de ikke liker deg like godt som du liker dem. Så jeg ville bare avskrevet dem som venner. Om de tar kontakt, får du vurdere om du vil fortsette vennskapet og takke ja. Jeg valgte å kutte ut sånne som jeg bare ble lei meg av å være med fordi jeg følte meg som lommerusket de kom på i siste liten Anonymkode: 882dd...a6a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wella31 Skrevet 4. september 2017 #3 Del Skrevet 4. september 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville latt det fare. Om de har holdt på sånn som du sier å planlegge ting uten deg mens du er tilstede, er det jo klart og tydelig at de er mye bedre venner bare de to enn de er med deg, og at du er det overflødige hjulet på vognen. Om du sier noe, kommer de enten til å baksnakke deg og synes du sutrer, eller invitere deg med av dårlig samvittighet, og ikke fordi de faktisk vil ha deg der. Man er ikke forpliktet til å være venner med noen. Det er selvfølgelig veldig sårt for deg. Jeg har vært i akkurat dine sko. Men man kan ikke tvinge noen til å være venner med en, og ei heller bli sur på noen fordi de ikke liker deg like godt som du liker dem. Så jeg ville bare avskrevet dem som venner. Om de tar kontakt, får du vurdere om du vil fortsette vennskapet og takke ja. Jeg valgte å kutte ut sånne som jeg bare ble lei meg av å være med fordi jeg følte meg som lommerusket de kom på i siste liten Anonymkode: 882dd...a6a Takk for svar! Du har nok helt rett. Jeg føler meg litt som det lommerusket. Har i utgangspunktet ikke flust av venner, så synes det er litt trist. Bestevenninnen min flyttet for ett år siden, og det har vært tungt. Så ble det dette i tilegg. Men hjelper jo ikke å sitte å synes synd på seg selv. Får bare komme meg videre og forsøke å etablere nye vennskap😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #4 Del Skrevet 4. september 2017 Så frekt å planlegge ting seg imellom uten å spørre deg når du sitter der. Noen eier ikke skam. Ikke gidd å ha mer kontakt med dem. Anonymkode: 5ca62...861 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nyttig Skrevet 4. september 2017 #5 Del Skrevet 4. september 2017 Fjerne de fra alle sosiale media hvertfall...så du slipper å bli påminnet hvem de var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå