AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #1 Skrevet 4. september 2017 Nå er man vel ikke garantert lykke uansett hva. Men f.eks så gjør jeg det jeg trives med nå. Men skal jeg høre på fornuften bør jeg gå enda mer skole eller gjøre et eller annet jeg ikke har lyst til. Noe veldig kjedelig. For så og få barn. Dette høres ut som et mareritt for meg, men...da hadde jeg kanskje sluttet å måtte høre på hvor ufornuftig jeg er. Men nå er jo også dette her i Norge da så man bør helst være lik alle. Anonymkode: 2e388...d01
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #2 Skrevet 4. september 2017 Du skal ikke tenke selv, ha egne meninger. Du skal bare følge flokken, gjøre som alle andre. Sånn er Norge. Dessverre. Anonymkode: c7186...faa
Gjest Catalina Culès Skrevet 4. september 2017 #3 Skrevet 4. september 2017 (endret) Du bør velge det som er best for deg. Og ikke bry deg om hva andre skulle mene om dine valg. Endret 4. september 2017 av Catalina Culès
heipådegsann Skrevet 4. september 2017 #4 Skrevet 4. september 2017 Du gjør selvfølgelig det du mener er best for deg selv. Selv hører jeg på en blanding av hjerte og fornuft, og noen ganger velger jeg feil. Men det aller meste kan fikses opp i.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #5 Skrevet 4. september 2017 Lytt til hjertet når det gjelder kjærlighet, og fornuften når det gjelder alt annet. Anonymkode: f7c63...dea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå