Gå til innhold

Leie ut hybelleilighet med...

Ville du leid hybelleilighet med  

10 stemmer

1. 1. Ville du leid hybelleilighet med

• bare seng
      0
    • sovesofa
      3
    • både seng og sofa
      7

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva foretrekker du i en hybel på bare 30 kvm?

Anonymkode: c1aa7...0d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det eger soverom der? Hvis ikke, sovesofa for bedre utnyttelse av plass 

Anonymkode: ae32c...f85

Skrevet

Det kommer an på planløsningen. Samboeren min hadde ca 30 kvm leilighet da vi møttes. Det var egen sovealkove. Så da var det kjempegreit med seng i alkoven, og sofa i stuedelen. 

Om det blir kjempetrangt med både sofa og seng, og man må velge en av delene, ville jeg foretrukket sovesofa. Det er kjipt å måtte ha gjester sittende i sengen om man vil invitere til besøk. 

Anonymkode: 77bbc...249

Skrevet (endret)

Seng på 1,20, så kan personen selv bestemme om de vil ha en sofa inn også. Evnt begge OM det er grei plass til det. Om du leier ut med sovesofa så er jo sjansen stor for at den må ut likevel for å få plass til seng. En sovesofa er ikke noe en sover på over lang tid om det er en standard en uten eller med tynn overmadrass.

Endret av Moonwalker
Skrevet

Jeg har leid hybel med seng og sofa, syns det var grusomt egentlig. Sengen og sofaen var altfor hard, føltes bedre med egen seng. 

Anonymkode: 8bfe5...07e

Skrevet
13 minutter siden, Moonwalker skrev:

Seng på 1,20, så kan personen selv bestemme om de vil ha en sofa inn også. Evnt begge OM det er grei plass til det. Om du leier ut med sovesofa så er jo sjanaen stor for at den må ut likevel for å få plass til seng. En sovesofa er ikke noe en sover på over lang tid om det er en standard en uten eller med tynn overmadrass.

Om man legger litt mer penger i det enn en ikea-versjon, kan man få sovesofaer som er helt glimrende å sove på. Jeg hadde sovesofa på rommet i store deler av ungdomstiden, og den var kjempegod å ligge på. 

Anonymkode: 77bbc...249

Skrevet

Frittstående varmeovn. Ikke seng og ikke sofa.

Anonymkode: 3843f...c60

Skrevet

Du mangler et alternativ, nemlig "ingen av delene".

Anonymkode: b83e3...831

Skrevet

Seng har jeg foretrukket å stille med selv. Mtp hvor mye man svetter om natta syns jeg det er ekkelt å måtte ligge i eiers seng som mange andre har ligget i før. Det er også individuelle forskjeller på hva slags seng man foretrekker.

Anonymkode: 7d457...ef5

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Seng har jeg foretrukket å stille med selv. Mtp hvor mye man svetter om natta syns jeg det er ekkelt å måtte ligge i eiers seng som mange andre har ligget i før. Det er også individuelle forskjeller på hva slags seng man foretrekker.

Anonymkode: 7d457...ef5

"Man" tror jeg nok er feil pronomen her. Jeg kjenner meg i hvert fall ikke igjen i dette. Har du vært hos legen?

Anonymkode: 32b6f...9ca

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du mangler et alternativ, nemlig "ingen av delene".

Anonymkode: b83e3...831

Liggeunderlag på deg da? Eller kanskje å sove i stol?

Anonymkode: dcd31...287

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...