Gå til innhold

"Vondt" å være singel......

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest C-Gjest

Get used to it.

Det er sånn det er å være alene. Noen finner seg en å dele livet med, andre ikke.

Er ledig bryst å krype inntil her, men inni er det snart bare en hjerte-formet boks.

Sett på noen melankolske sanger, det hjelper. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest ¤Chanela¤
Get used to it.

Det er sånn det er å være alene. Noen finner seg en å dele livet med, andre ikke.

That's the hard truth :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DAAVS

Jeg er mann oppi 30 årene og er drittlei av å være singel.

Ser absolutt ingen fordeler med det bortsett fra forfall og selvforakt. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Chanela¤

Hva med å dra ut på byen i morgen kveld...? Go for it :kyss:

Selvforakt er ikke bra. Hvis du er singel og misfornøyd, har du bare hatt uflaks og ikke truffet den rette ennå :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dixie i.i

Jeg er en av de som egentlig stortrives med å være singel. Elsker friheten og tiden til å gjøre som jeg vil. Jeg er super utadvendt og sosial, så "desverre" klarer jeg ikke å være singel lenge av gangen, treffer alltid noen som det er hyggelig å prate med også bare utvikler det seg derfra....

Kanskje det er egnelig derfor jeg synes det er så greit å være singel, for jeg er det aldri så lenge av gangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Forfall og selvforakt er oppskrifta på hvordan ikke være attraktiv.

Jeg er godt i gang med å snu den spiralen, håper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin
Forfall og selvforakt er oppskrifta på hvordan ikke være attraktiv.

Jeg er godt i gang med å snu den spiralen, håper jeg.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det ikke lov å ha det "vondt" som singel, føle savn og lengsel?

Da er svarene selvforakt og dårlig innstilling osv........ :roll:

Det er ikke "bare" å gå på byen - være aktiv som er løsningen. Joda - ingen kommer og banker på døra vår - vi må gjøre noe sjøl. Helt enig.

Men tror dere at et ONS liksom "slukker alle sorger" ?

Det er da ikke sex som er det største savnet i en singel-tilværelse. Ikke for meg hvertfall.

Skjønner jo veldig godt at de som har vært i et dårlig forhold synes det er herlig å kunne være for seg selv.

Forstår også at når du er 25 (et eks bare....) og alene - ja så har man mange, flotte år foran seg.

Er nok ikke så gøy når man er 37 - ønsker seg barn - og man enda ikke har funnet "den rette".............. Da begynner timeglasset å renne ut - hvertfall for oss jenter.........

Forstår også at noen synes det er helt OK å være alene. Men skjønner også at noen ikke synes det.

Vi er heldigvis forskjellige.

Det er lov å være singel - og ha det vondt. Ha det vondt fordi man savner og lengter. Ingen å dele med - komme hjem til tomt hus - ingen som hjelper med det daglige - ingen å bry seg om.

Bruk venner og familie sier mange.............. joda, de fleste av oss har nok det. Men det er ikke gøy å ringe/besøke noen og si at "idag så jeg veldig nedfor".

Eller å si "du - idag så har jeg hatt den flotte opplevelsen på jobb". Når den i andre enden av tråden er stesset, står på farten for å hente en unge på treninga...........

Er man nedfor - så er det et tiltak å foreta seg noe............ om det da hadde vært noen der - noen som så, noen som brydde seg, noen som kunne pakke deg inn i et teppe - koke en kaffekopp - ta en liten prat. Gi en klem.

Opplever man noe flott - og har lyst til å vise spontan glede, lyst til å dele den med noen................ ja, så er det ingen der. Man ringer noen - og "nei du, det passer ikke nå". Etter et par tlf.samtaler hvor man føler at ingen har tid til å glede seg med deg - ja, så mister man liksom litt av den gleden man hadde............ og så orker man ikke å være spontan allikevel.

Jeg vet veldig godt at noen lever "alene" i sitt forhold også.......... men det er jo ikke det jeg savner..........

Jeg savner noen å dele hverdagen med - noen å være sammen med. Så enkelt er det. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...