Gjest Fast bruker - i.i.l Skrevet 16. januar 2005 #1 Del Skrevet 16. januar 2005 Er det bare meg som synes det er "vondt" å være singel? Virker som alle her inne synes det er sååå godt å være alene. Jeg synes ikke det. Av og til - JA, men ikke bestandig. Synes det blir tomt og fryktelig stille mange ganger. Savner noen å dele dagene med - kveldene. :-( Jeg har familie, venner, fast jobb og masse hobbyer. Så jeg sitter ikke og "tvinner tommeltotter" for å få tiden til å gå. Stort sett så trives jeg - men det blir så forferdelig tomt mange ganger. Og da føler jeg meg trist, ensom, lite attraktiv, glemt............. ja da er alt bare "dritt". Den følelsen er så vond mange ganger......... at jeg nesten ikke ser "vitsen" med å fortsette sånn. Er det bare meg som mistrives i min singel-tilværelse :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. januar 2005 #2 Del Skrevet 16. januar 2005 Du er IKKE alene, jeg mistrivdes også utrolig sterkt som singel, selv om jeg var aktiv til tusen. Men det er kanskje ikke så pop å si det høyt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 16. januar 2005 #3 Del Skrevet 16. januar 2005 Det kan ofte være kjipt, ja. Men best å fokusere på den positive enn negative, ellers blir det en ond sirkel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 16. januar 2005 #4 Del Skrevet 16. januar 2005 Kva med å søke kjærleiken på nettet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. januar 2005 #5 Del Skrevet 16. januar 2005 Tja, jeg tror nok selv de som synes det er fint å være singel, også har sine tunge stunder hvor de ønsker at de hadde kjæreste. For min egen del kan jeg jo si at jeg trives godt alene her og nå, men det som plager meg, er at jeg har en ekkel følelse av at jeg aldri kommer til å finne noen. Og det er selvfølgelig vondt. Ellers er det et stort savn å ikke ha en fortrolig person å snakke med hver dag, enten det er om viktige ting eller bare bagateller. Og når jeg er lei meg og trenger trøst, ville det vært uendelig godt å ha en armkrok å krype inn i. Så nei, jeg tror aldeles ikke du er alene om å synes det er vondt, tvert imot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 16. januar 2005 #6 Del Skrevet 16. januar 2005 men det som plager meg, er at jeg har en ekkel følelse av at jeg aldri kommer til å finne noen. Jeg tror nesten alle single er innom denne tanken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. januar 2005 #7 Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg tror nesten alle single er innom denne tanken. :enig_animasjon: Humøret går opp og ned. Og så snakkar eg med venninner i forhold, og humøret går no jammen opp og ned der og, og det er ikkje alltid dei er så fornøgde heller, og så tenkjer eg at livet er no heilt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 16. januar 2005 #8 Del Skrevet 16. januar 2005 Dette var meg, eg blir stadig logga ut her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 16. januar 2005 #9 Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg føler det sånn jeg også. Før hadde jeg alltid kjæreste, men nå har jeg vært singel i over et år. Jeg begynner å lure på om jeg har mistet draget, rett og slett. Men så har ikke jeg møtt noen jeg liker heller da, så jeg kan vel ikke klage over at ingen er forelska i meg.. Blir ikke lettere av at de to jeg bor sammen med er nyforelska og bruker hele dagen i senga med kjæresten sin heller da... Jeg savner så indelig en å ligge på brystet til, som stryker meg over ryggen, presser meg inntil seg og er glad i meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 16. januar 2005 #10 Del Skrevet 16. januar 2005 Der sa du det. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liz_69 Skrevet 16. januar 2005 #11 Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg har også mine tunge dager. Verst er det å krype opp i den kalde senga, det å ikke ha noen å krype inntil. Er nok ennå ikke helt ferdig med ex'en, selv om det er over et år siden bruddet. Kjenner også på følelsen av at jeg "aldri" kommer til å treffe noen.. Kjenner av og til på at jeg gjerne skulle hatt flere barn også, men snart er jeg for gammel... Får vel bare være glad for det ene jeg har! Klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 16. januar 2005 #12 Del Skrevet 16. januar 2005 spørsmålet er ikke om man kommer til og finne noen, er heller om man vil finne noen. synes livet som singel aleneforsørger har fungert fint jeg faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anders26år Skrevet 16. januar 2005 #13 Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg savner så indelig en å ligge på brystet til' date=' som stryker meg over ryggen, presser meg inntil seg og er glad i meg.. [/quote'] *SUKK* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. januar 2005 #14 Del Skrevet 16. januar 2005 Er så sliten psykisk etter mitt siste forhold at jeg må være litt alene. Jeg er veldig lite mottakelig for nye menn og en ny flørt i mitt liv. Jeg er livredd for å falle for en feil type, og føler at jeg må bygge meg litt opp psykisk først. Dessuten har jeg ikke kommet over ex en. så det er ikke riktig tid rett og slett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 16. januar 2005 #15 Del Skrevet 16. januar 2005 :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2005 #16 Del Skrevet 17. januar 2005 [quote="Fast bruker Er det bare meg som mistrives i min singel-tilværelse :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 17. januar 2005 #17 Del Skrevet 17. januar 2005 Nja, singel kan være morsomt det, men blir litt lei av og til ja. Jeg begynner faktisk å bli mer og mer lei av det, så det spørs om man ikke må gjøre noe med det i løpet av året. Vi får se. Det er jo unektelig praktisk å kunne gjøre akkurat som man føler for også. Problemet ligger i mangelen på stabilitet og trygghet. Søndagene kan til tider være litt kjipe. Jeg kunne også tenke meg barn i løpet av et par-tre år, så det er vel egentlig på tide å roe litt ned. Jeg har vel et litt ambivalent forhold til det å være singel. Det har sine helt klare fordeler, men også en del ulemper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 17. januar 2005 #18 Del Skrevet 17. januar 2005 Blir jo ør av å lese det her.. Som om man ikke savnet å ha kjæreste før så gjør man det hvertfall nå... Oki da, jeg savnet det før jeg leste dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 17. januar 2005 #19 Del Skrevet 17. januar 2005 Blir jo ør av å lese det her.. Som om man ikke savnet å ha kjæreste før så gjør man det hvertfall nå... Oki da' date=' jeg savnet det før jeg leste dette... [/quote'] Sytepave. Du har jo ikke vært singel såååå lenge, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 17. januar 2005 #20 Del Skrevet 17. januar 2005 Huff og huff... * Faller lenger og lenger ned i den grusomme svarte veden der nede, i rennesteinen * ... Ikke lett å være positiv og glad, når jeg feirer 1 år jubileum for når Mr. E avviste meg... Har aldri hatt noen jeg... Aldri opplevd noe som helst liksom... *Sukk* Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå