Gjest Anonymous Skrevet 16. januar 2005 #1 Skrevet 16. januar 2005 Har funnet noe i en innvandrerbutikk som jeg synes er ganske godt - ajvar. På glaset står det ikke noe om kaloriinnhold. Noen som vet om dette er sunt eller ikke ? Det er laget av paprika og tomater som er stekt...tror jeg. Noen som vet?
Iset Skrevet 17. januar 2005 #2 Skrevet 17. januar 2005 Jeg aner ikke om det er usunt eller ikke, men det kan jeg aldri tro. Det er jo grønnsaker. MMM ajvar er såå godt. Smakte det hos ei venninne som er fra Bosnia. Utrolig godt!!!
Elze Skrevet 18. januar 2005 #3 Skrevet 18. januar 2005 Ajvar er kjempegodt, det er lagd av grillede paprika og auberginer, tilsatt olje og krydder. Jeg bruker det på alt mulig, tror ikke det er noe usunnere enn f.eks. ketchup?
Catus Skrevet 19. januar 2005 #4 Skrevet 19. januar 2005 Enig med Lyna. Vi bruker det også til alt mulig, samboeren min kan faktisk bruke det som pålegg alene på brødskivene. Jeg tror heller ikke det er mer usunt enn ketchup, snarere tvert i mot!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå