AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #1 Skrevet 3. september 2017 Hei.. Har ett ønske om å bli fersket når jeg ligger naken i senga.. Helst når jeg ligger å koser og har ereksjon, men ville ikkje blitt skuffet om jeg ikkje hadde det når noen kommer inn å ser meg ligge der.. Kansje jeg er litt syk, men min fremste drøm er at min mor skal komme inn å se meg. Er dette normalt? Mann 30 Anonymkode: 2c3e1...0ef
Gjest supernova_87 Skrevet 3. september 2017 #2 Skrevet 3. september 2017 Normalt og normalt ... tror ikke det er spesielt normalt eller vanlig. Men fantasier har aldri skadet noen. Det er jo mulig å dele dette med en fremtidig partner og så kan dere rollespille det. Tror ikke det er noen diagnose å fantasere om dette. Og den eneste usunne/syke delen av det er jo hvis du forteller deg selv at det er sykt, og misbruker deg selv verbalt pga en uskyldig fantasi.
stan Skrevet 4. september 2017 #3 Skrevet 4. september 2017 Det er nok en ikke helt uvanlig fantasi. Kanskje bortsett fra det med mor. Tror mange har en fantasi om at det plutselig skal komme inn en flott kropp, som umiddelbart begynner å gi oss fantastisk sex. Totalt uten at vi trenger å anstrenge oss eller initiere noe. Tipper denne finnes i ulike varianter for begge kjønn.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #4 Skrevet 4. september 2017 Dette er hva som egentlig ligger i blotterbegrepet. Blotting innebærer at man blir seksuelt opphisset av å eksponere sin seksualitet for andre som ikke er forbredt eller har signalisert noe ønske om å oppleve dette. Dette er et seksuelt avvik som man bør snakke med dertil egnet medisinsk personell om. Anonymkode: b55cd...f23
Dark Angelina Skrevet 4. september 2017 #5 Skrevet 4. september 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Dark Angelina, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå