Gå til innhold

Har noen nipler som mine?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har helt vanlig størrelse nippel, men det er ikke greia. Tror jeg er skrudd sammen litt rart, for stadig hører man historier om den seksuelle nytelsen og det pirrende ved å bli berørt der. Jeg derimot føler meg nærmest uvel og får en sterk trang til å ta hånda/munnen bort, og gni på området slik at følelsen går over. Det er ingenting som minner om nytelse. Lurer på om andre har det sånn, og om de evt har ammet barn og om det gikk bra? Og om det kanskje er en annen type berøring som funker bedre? Partneren er nemlig veldig glad i de 😜

Anonymkode: 1a49f...f20

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er ganske like. Jeg er for øyeblikket jomfru, men jeg tviler på at jeg kommer til å ville ønske å bli tatt på brystene. Jeg synes det er direkte ubehagelig å berøre dem. Det bunner nok i at de før var ekstremt følsomme, så jeg har blitt redd for at det skal gjøre vondt. Jeg har tydeligvis fått en sperre, altså jeg klarer ikke å tørke dem med håndkle en gang. Må tørke rundt liksom. 

Anonymkode: 751e8...5da

Skrevet

Brystvorte er et riktigere ord.

Det er veldig vanlig etter å ha født barn at man ikke orker berøring av brystvortene på veldig lenge. For min del har det variert gjennom livet.

• Liker 1
Skrevet

Dette vil jeg tro bare er fordi det er uvant og litt skummelt fordi du kjenner nervene i brystvorten reagere.
De første gangene noen tok meg på klitten syntes jeg det var sjokkerende ubehagelig, og dyttet vekk hånden dems. Det var jo ikke direkte fysisk ubehagelig, men mentalt ubehagelig fordi det var en helt ny og uvant følelse for meg.
Det er en tilvenningssak som kommer når man blir trygg på kroppen sin og tillater seg å nyte.

Anonymkode: 9b49b...2d3

Gjest Elseby13
Skrevet

Grøss, jeg hater det ordet. Brystvorte heter det.

Skrevet

Har det som deg, TS. Det er fysiologisk greie for meg. Liker at han stryker og koser over hele brystet, bare ikke hovedfokus er på knoppene. Har fullammet tre barn uten stress. Var sånn før det også.  

Anonymkode: dd20c...151

Skrevet

Før barn var brystvortene mine helt følelsesløse og ga meg overhodet ikke noe som helst seksuell stimulering. Men etter barn og amming har dem blitt langt mer følsomme.

Anonymkode: b8435...a67

Skrevet

Kjenner meg overhode ikke igjen. 

Skrevet

Jeg føler ekstremt lite i brystvortene. Gir meg nada om noen tar der, verken nytelse eller ubehag. Fokus på øvre del av brystet, derimot... det er deilig 😊

Anonymkode: b1756...a40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...