Gå til innhold

Fyfaen så jeg misunner dere damer på tinder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som en mann i 30 årene på jakt etter en potensiell kjæreste er det er mareritt for det første å få noen matcher i det hele og store, og får man en match, vet man at dama sikkert har 20 matcher allerede. Nei er ikke ment som syt, men at jeg håper dere nyter og ser hvor heldige dere er som bare kan lage dere en profil og få masse matcher samme dag som dere lager (om dere er veldig uheldig med utseende seff).

Jeg er slank, i allefall gjennomsnittlig pen, bra utdanning og jobb, men problemet er at jeg ikke har barn. Har fått 2 matcher siste halve året, og begge trakk seg da dem fikk høre at jeg ikke hadde barn. Ser også på forumet her at er man mann i 30 årene uten barn = tapere.

Nei skulle ønske jeg var dame og hadde "makten" ;)

Anonymkode: a693d...e2b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh, hvem VIL vel ha en mann med barn? Ta deg av barn som ikke er dine? Jeg er 30 og ser etter menn uten barn i høyeste grad. 

Anonymkode: 36e7d...a7e

• Liker 29
Skrevet

En mann uten barn er da ikke en taper...? :klo:

• Liker 22
Skrevet

Den eneste grunnen til at en jente skulle sitte med 20 matcher er jo hvis hun er veldig ukritisk. Jeg har MAX 7, og det er de 7 mennene jeg har sveipet til høyre på over de siste 3 mnd. 

Ja, jeg er heldig på den måten at jeg får en match om jeg sveiper til høyre. Men det betyr ikke nødvendigvis noe. Det er tydelig at menn sveiper til høyre på alt, enten for å maximere sjansene for sex eller som tidsfordriv.

Så sitter jeg her da, jente i tyveårene utseendet med meg, men like singel. 

Grunnen til at jeg sveiper til høyre på såpass få er jo at jeg faktisk ikke er veldig utseendefokusert, men vil ha en interessant fyr jeg har noe felles med. Skal jeg vite noe om han, må han faktisk skrive noe om seg selv. Men det er det få som gidder. Enten er det noe generisk, eller ingenting. Og jeg sveiper ikke til høyre på et tilfeldig tryne, om han så skal være kjekk.

Anonymkode: 9a241...246

• Liker 6
Skrevet

Er vel kanskje litt verre for de med barn?.. Med mindre dama har barn selv.

• Liker 6
Skrevet
3 minutter siden, Fluttergork skrev:

En mann uten barn er da ikke en taper...? :klo:

Jo, han er en som er valgt bort av andre kvinner. En mann som har unger med forskjellige damer har et kvalitetsstempel i form av å ha blitt valgt til som avlshingst.

Anonymkode: bf16a...4a2

• Liker 1
Skrevet

Ikke mye å misunne det å få tilsendt bilder av pikker i tide og utide.  

Anonymkode: e16f4...267

• Liker 18
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jo, han er en som er valgt bort av andre kvinner. En mann som har unger med forskjellige damer har et kvalitetsstempel i form av å ha blitt valgt til som avlshingst.

Beklager, men jeg ser ikke på det som et kvalitetsstempel. 

Selv vil jeg ikke ha barn, så hadde jeg vært på utkikk etter en mann, ville jeg ikke gått for en mann som har opptil flere barn med flere kvinner!

• Liker 10
Skrevet

Min første tanke var også at det må vel være vanskeligere for de med barn å finne seg noen? De aller fleste vil vel ha ett blankt ark de enten kan stifte familie med selv, eller leve uten barn med :)

Kan dog forstå at de som allerede har barn selv, og ikke har lyst på flere er skeptisk til å inngå ett forhold med en barnløs.

Ellers betyr alle de matchene på tinder stort sett ikke noe. Joda det kom mange match opp når jeg hadde appen, men alle de jeg prøvde å chatte med var kun ute etter sex. Fant heldigvis samboeren min på ei annen nettside til slutt :)

For hver match ei heterofil dame får, vil det jo også være en mann som får det samme.

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Fluttergork skrev:

Beklager, men jeg ser ikke på det som et kvalitetsstempel. 

Selv vil jeg ikke ha barn, så hadde jeg vært på utkikk etter en mann, ville jeg ikke gått for en mann som har opptil flere barn med flere kvinner!

Du kommer til å jakte etter en mann som allerede er i et forhold (men uten barn). Da det at han er valgt til av en annen kvinne oppfattes, instinktivt, av deg som et kvalitetsstempel.

Skrevet (endret)
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kommer til å jakte etter en mann som allerede er i et forhold (men uten barn). Da det at han er valgt til av en annen kvinne oppfattes, instinktivt, av deg som et kvalitetsstempel.

Jeg er allerede i et forhold, med en mann, som ikke vil ha barn. ;)

Endret av Fluttergork
Ord
Skrevet
Akkurat nå, heipådegsann skrev:

Min første tanke var også at det må vel være vanskeligere for de med barn å finne seg noen? De aller fleste vil vel ha ett blankt ark de enten kan stifte familie med selv, eller leve uten barn med :)

Kan dog forstå at de som allerede har barn selv, og ikke har lyst på flere er skeptisk til å inngå ett forhold med en barnløs.

Ellers betyr alle de matchene på tinder stort sett ikke noe. Joda det kom mange match opp når jeg hadde appen, men alle de jeg prøvde å chatte med var kun ute etter sex. Fant heldigvis samboeren min på ei annen nettside til slutt :)

For hver match ei heterofil dame får, vil det jo også være en mann som får det samme.

Arne er kjekk, noe som gjør han høy på pæra og arrogant. Han får de damene han vil ha, derfor går han fra dame til dame.

Bjarne er mindre kjekk, sånn gjennomsnittlig. Damene legger ikke merke til han, for utseendet hans er bare helt gjennomsnittlig.

Arne får flaust av treff på tinder, som han benytter seg av for alt det er verdt. Der han får pult, noen ganger med flere på samme dag.

Bjarne får aldri noen treff.

Ditt premiss er feilaktig. Ja, noen mann får også treff. Men det betyr ikke at Bjarne har større sjanse likevel. Det betyr at de kjekkeste mennene har flere å velge mellom.

• Liker 1
Skrevet (endret)
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er jo helt på bærtur. En mann på tretti, med utdannelse, jobb og UTEN bagasje i form av eks og unger, er jo det kvinner vil ha. 

Om han derimot er jomfru og uten noe som helst samlivserfaring, er det værre. Da hadde jeg ihvertfall tenkt at noe var litt "off".

Endret av Perle
Skrivleifer
  • Liker 12
Skrevet
Akkurat nå, Fluttergork skrev:

Jeg er allerede i et forhold, med en mann, som ikke vil ha barn. ;)

Takk! Da bekreftet du det jeg skrev. 

Skrevet
Akkurat nå, Perle skrev:

Om han derimot er jomfru og uten noe som gelst samlivserfaring, er det værre. Da hadde jeg ihvertfall tenkt at noe var litt "off".

Nettopp! :tommelsmil:

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk! Da bekreftet du det jeg skrev. 

Hæ? Hva er det jeg bekreftet?

• Liker 3
Skrevet
3 minutes ago, AnonymBruker said:

Bare tøv, kvinner som ønsker barn vil helst ha en som ikke har barn fra før, da det kompliserer alt. Har ingen tro på at de valgte deg vekk pga ingen barn.

Anonymkode: ac678...10a

• Liker 12
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nope. Det er to typer menn som har barn med forskjellige damer; lavstatusmenn fra bygda og maktmenn fra Oslo vest.

Sistnevnte er det ytterst få av, og de er heller ikke single i 30-årene. De etablerer seg senere, og skilles senere (40+).

Menn i tredveårene med barn har ikke noe statusstempel. Det var heller slik at den kjæresten han hadde som ung tilfeldigvis ble gravid. 

• Liker 7
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bare tøv, kvinner som ønsker barn vil helst ha en som ikke har barn fra før, da det kompliserer alt. Har ingen tro på at de valgte deg vekk pga ingen barn.

Anonymkode: ac678...10a

Nei, kvinner som er desperate etter unge jakter etter en potensiell far. Da ser de først og fremst etter noen som er det fra før, instinktivt.

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den eneste grunnen til at en jente skulle sitte med 20 matcher er jo hvis hun er veldig ukritisk. Jeg har MAX 7, og det er de 7 mennene jeg har sveipet til høyre på over de siste 3 mnd. 

Ja, jeg er heldig på den måten at jeg får en match om jeg sveiper til høyre. Men det betyr ikke nødvendigvis noe. Det er tydelig at menn sveiper til høyre på alt, enten for å maximere sjansene for sex eller som tidsfordriv.

Så sitter jeg her da, jente i tyveårene utseendet med meg, men like singel. 

Grunnen til at jeg sveiper til høyre på såpass få er jo at jeg faktisk ikke er veldig utseendefokusert, men vil ha en interessant fyr jeg har noe felles med. Skal jeg vite noe om han, må han faktisk skrive noe om seg selv. Men det er det få som gidder. Enten er det noe generisk, eller ingenting. Og jeg sveiper ikke til høyre på et tilfeldig tryne, om han så skal være kjekk.

Da skal jeg få med litt tekst! :) jeg er den typen som ikke skriver noe! 

Anonymkode: f2991...b10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...