Gå til innhold

Jeg har aldri vært så knust, hva gjør jeg nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært i ett av og på forhold med en fyr i ca. 1 år. Vi avslutta det for ca tre mnd siden, da han hadde liggi med en annen og jeg synes virkelig ikke det var greit. Jeg har hatt ett ønske om noe seriøst med han, men han har hele tiden sagt at han vil ikke ha dame. Nå holder han da på med hun som han lå med før vi avslutta. I går var vi i samme bursdag og han sa flere ganger at han er livredd for å angre på at han lar meg gå, at han ikke vet hva han vil og at han tenker veldig mye på det. Vi har hatt litt kontakt i de mnd etter vi avslutta, men nå har jeg slettet han fra alt. Det føltes ut som noen stakk en kniv i magen min og vrei rundt når jeg skjønte at han er med en annen dame etter så kort tid. Jeg føler meg brukt, utnytta og egentlig bare skikkelig dritt. Jeg har ett håp om at han skal komme tilbake, jeg blir ikke kvitt det. Men jeg må videre, hvordan kan jeg komme meg ut av dette? Jeg er helt knust og jeg er sint fordi han sier de tingene han gjør. Hvorfor sier han sånn om han ikke mener det? Trenger virkelig råd! 

Anonymkode: b2bc1...298

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De sier sånt for å holde deg på gress. Noen menn tenker bare på at de kanskje kan gå glipp av sex hvis de ikke har reservedamer

Anonymkode: 4149e...520

• Liker 4
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vært i ett av og på forhold med en fyr i ca. 1 år. Vi avslutta det for ca tre mnd siden, da han hadde liggi med en annen og jeg synes virkelig ikke det var greit. Jeg har hatt ett ønske om noe seriøst med han, men han har hele tiden sagt at han vil ikke ha dame. Nå holder han da på med hun som han lå med før vi avslutta. I går var vi i samme bursdag og han sa flere ganger at han er livredd for å angre på at han lar meg gå, at han ikke vet hva han vil og at han tenker veldig mye på det. Vi har hatt litt kontakt i de mnd etter vi avslutta, men nå har jeg slettet han fra alt. Det føltes ut som noen stakk en kniv i magen min og vrei rundt når jeg skjønte at han er med en annen dame etter så kort tid. Jeg føler meg brukt, utnytta og egentlig bare skikkelig dritt. Jeg har ett håp om at han skal komme tilbake, jeg blir ikke kvitt det. Men jeg må videre, hvordan kan jeg komme meg ut av dette? Jeg er helt knust og jeg er sint fordi han sier de tingene han gjør. Hvorfor sier han sånn om han ikke mener det? Trenger virkelig råd! 

Altså han var utro mot deg faktisk. Dette kan du ikke leve med, og det gjør du helt rett i. Han har tatt sitt valg, og du sitter tilbake knust. Det er ikke noen lett vei ut av dette for deg slik sett, ta deg tid til å sørge over det,reflekter over hva som førte deg opp i dette og lær av det. Så kan jeg garantere deg at det blir litt bedre for hver dag som går, unngå å tenke for mye på det, det er lettere sagt en gjort. Kom deg ut, gå turer eller tren litt hver uke. Det letter sinnet og gjør ting lettere! Så bare utesteng vedkommende 100% fra alle mulige sosiale media og sosial omgang. Et totalt brudd slik at du slipper disse nedturene du får, det fungerte for meg. Så vet du innerst inne at det finnes andre der ute for deg som sitter pris på deg, du finner garantert den rette om du tar deg tid. Lykke til :) 

• Liker 1
Skrevet

Du må bare ignorere han og komme deg videre. Det finnes en bedre mann for deg der ute. 

Skrevet

Den beste kuren mot kjærlighetssorg er alltid: en rebound. ;) Finn deg en annen mann. Trenger ikke være noe seriøst. Bare noen som kan gi deg oppmerksomhet og som du kan flørte med og få litt små sommerfugler i magen. Etterhvert kommer du til å klappe deg selv på skulderen og være glad du ble kvitt han! Sånne menn skal man ikke takke ja til.

Skrevet
2 minutter siden, Hypnosee skrev:

Den beste kuren mot kjærlighetssorg er alltid: en rebound. ;) Finn deg en annen mann. Trenger ikke være noe seriøst. Bare noen som kan gi deg oppmerksomhet og som du kan flørte med og få litt små sommerfugler i magen. Etterhvert kommer du til å klappe deg selv på skulderen og være glad du ble kvitt han! Sånne menn skal man ikke takke ja til.

Det er neppe noen god medisin å bare finne en ny mann for å få den følelsen, bare for følelsen sin skyld. Da kan hun raskt gå fra asken til ilden atter en gang. Iallefall om dette er på grunn av at hun skal "hevne" seg på vedkommende for å skape samme følelser hos han, som han skapte hos henne med sitt svik.

Hun bør ta seg tid nå, bli ferdig med svikeren og få han ut av systemet sitt en gang for alle. Så begynne å søke en mann som faktisk setter pris på henne. Det er nok av menn der ute som kan være den rette for henne, det tar bare tid å finne vedkommende, og da må hun lære av alle de erfaringene hun har med seg i livet, og ikke ende opp i en ny kjærlighetsorg.

• Liker 1
Skrevet

Han der er ikke kapabel til å være i noe forhold. Han er alt for umoden. Vil du virkelig ha en drittunge eller en mann? 

Hev hodet og gå videre. Kanskje ting endrer seg om ti år eller så, men ikke håp på det. 

Anonymkode: 15059...29c

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han der er ikke kapabel til å være i noe forhold. Han er alt for umoden. Vil du virkelig ha en drittunge eller en mann? 

Hev hodet og gå videre. Kanskje ting endrer seg om ti år eller så, men ikke håp på det. 

Slike mennesker som hun er utsatt for endrer seg sjelden, om de så gjør det om 10 år er det overhodet ikke verdt å vente på, og man har null garanti for det. Så vedkommende må komme seg videre. Det er nok av menn der ute som hun kan elske og som elsker henne tilbake, ikke med ord men i praktisk liv.

Skrevet

Ta tiden til hjelp. På sikt vil du oppdage at denne mannen oppfører seg likt mot andre og at det er han som har et trist liv og et problem. Neste gang du hører: "jeg vil ikke ha kjæreste": Dump på sekundet. Det går bare ut over deg, ditt liv og din selvfølelse å fortsette da. Det er du som lider under hans dritt, ikke han. Bra du har slettet han overalt. Bare overse han om du treffer han.

Anonymkode: c40ab...867

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: 15059...29c

Ja, han er en usikker drittunge. Jeg prøver å fortelle meg selv at jeg ikke vil ha en sånn vinglepetter, men til ingen nytte. Det eneste jeg vil ha er han. Og tanken på han sammen hu andre er helt uutholdelig. Har begynt å gråte sikkert 10 ganger idag. Det begynte liksom å gå mye bedre med meg etter avslutning, så oppfører han seg som han gjorde da vi møttes i tillegg til at jeg får vite at han er mye sammen det andre droget, og nå føler jeg at jeg aldri har vært lenger nede.

Er veldig glad i å trene i utgangspunktet så er flink til å være aktiv, og det hjelper der og da og så er alt bare jævlig igjen. Orker nesten ikke spise, sov tre timer i natt og føler bare alt raser sammen. Det værste er at jeg ikke selv skjønner hvordan jeg har klart å surre meg så langt inn i dritten hans, aldri vært med på lignende da jeg pleier å ha grenser og respekt for meg selv. Men ikke med han, han tvinner meg virkelig rundt lillefingeren! Jeg blir så sliten av mine egne tanker, hvordan kan jeg få de vekk? Det er det som tærer mest på. 

- TS. 

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Glem fyren og tenk fremover ikke bakover. Du kan ikke endre på det som har vært men det som kommer i neste minutt, i morgen og alle dager det kan du skape noe fint for deg selv av. 

En dag finner du en bedre mann. 

Anonymkode: 54a3d...f61

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...