Hjertefisk Skrevet 3. september 2017 #1 Skrevet 3. september 2017 Noen som har noen anbefalinger og erfaringer? Ønsker å dra til en seriøs klinikk. Jeg skal ikke ta fillere i leppene, men i ansiktet (rynker + at jeg ønsker mer fylde ved nese/munn området). Kan fillere hjelpe mot linjer rundt øynene forresten?
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #2 Skrevet 3. september 2017 Signaturklinikken på Lillestrøm er i hvert fall dyktige både på botox og fillers, noe du vil trenge en kombinasjon av. Anonymkode: cb5b1...fdf
Hjertefisk Skrevet 3. september 2017 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2017 P.s jeg er 30 år. Så ikke sikkert jeg trenger så mye. Mer en liten "finpuss". Også nysgjerrig på restylane skinboosters. Noen som har prøvd?
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #4 Skrevet 3. september 2017 Du tenker på Tear Trough for øynene? Ja det går an Beautysecrets er flinke, og Sol Elise sin klinikk Anonymkode: 9fcaf...58c
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #5 Skrevet 3. september 2017 For rynker rundt øynene bruker man botox, men for å fylle groper bruker man filler Anonymkode: 9fcaf...58c
Hjertefisk Skrevet 5. september 2017 Forfatter #6 Skrevet 5. september 2017 Flere som har erfaringer med fillere?
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #7 Skrevet 6. september 2017 Silje Austnes må være den beste i Oslo. Hun jobber hos Beths Medispa og er kursholder/foredragsholder for Allergan (firmaet bak Juvederm). Reiser rundt i hele verden. Anonymkode: db526...d1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå