AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #1 Skrevet 3. september 2017 ... gjør meg litt trist. Unner mine bekjente turer jeg, og er ikke misunnelig. Men kjenner litt på at det aldri er meg.... og kommer aldri til å bli meg. Jeg er lærer , og har flere barn selv. Har ikke tid til vennskap uansett så jammen godt jeg slipper og avvise noen når tiden blir for knapp 🙄 Anonymkode: ed9f9...074
Hermine Grang Skrevet 3. september 2017 #2 Skrevet 3. september 2017 (endret) Klem Du kommer jo ikke til å ikke ha tid hele livet? Det går vel i perioder? Endret 3. september 2017 av Hermine Grang
Gjest NotNaomi Skrevet 3. september 2017 #3 Skrevet 3. september 2017 Eh. Har du ikke tid til vennskap? En trenger liksom ikke ha tjue venner. Det holder faktisk med en også. Det er jo flere med barn som har venner. Og siden du blir trist... vel,da ville jeg forsøkt å holde kontakt ihvertfall med en venninne. Har du ikke en får til barn å som bidrar? Aldri mulighet til barnepass? Ellers går det jo an å invitere til en hjemmekveld med mat og litt vin eller noe? Det er ikke alle som har mulighet til å dra på turer mens barna er små. Men en venninne er jo fint å ha da?
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #4 Skrevet 3. september 2017 Det var ironisk ment. Jeg er den som alle tror har et nettverk med noen andre enn dem selv. Jeg har aldri hatt noe nettverk. Prøvde å holde liv i gamle vennskap i lang tid men det ble mest enveiskommunikasjon. Anonymkode: ed9f9...074 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #5 Skrevet 3. september 2017 1 minutt siden, NotNaomi skrev: Eh. Har du ikke tid til vennskap? En trenger liksom ikke ha tjue venner. Det holder faktisk med en også. Det er jo flere med barn som har venner. Og siden du blir trist... vel,da ville jeg forsøkt å holde kontakt ihvertfall med en venninne. Har du ikke en får til barn å som bidrar? Aldri mulighet til barnepass? Ellers går det jo an å invitere til en hjemmekveld med mat og litt vin eller noe? Det er ikke alle som har mulighet til å dra på turer mens barna er små. Men en venninne er jo fint å ha da? Er ingen som vil ha med meg med. Jeg var ironisk ....... jeg har prøvd. Tro meg. Anonymkode: ed9f9...074
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #6 Skrevet 3. september 2017 Jeg er lærer og er i samme situasjon. Maaange bekjente , men ingen nære venner . Alle tror jeg har mange,men har egentlig ingen. Anonymkode: c4c4e...f1f
Hermine Grang Skrevet 3. september 2017 #7 Skrevet 3. september 2017 3 minutes ago, AnonymBruker said: Det var ironisk ment. Jeg er den som alle tror har et nettverk med noen andre enn dem selv. Jeg har aldri hatt noe nettverk. Prøvde å holde liv i gamle vennskap i lang tid men det ble mest enveiskommunikasjon. Anonymkode: ed9f9...074 Beklager, så ikke smilfjeset og leste ikke setningen godt nok til å forstå det var ironi. Om de gamle venninnene dine har vokst fra deg så må du jo nesten prøve å få nye venninner. Kanskje noen på jobben, naboer eller foreldrene til barnas venner?
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #8 Skrevet 3. september 2017 Prøvd, prøvd og prøvd. Jeg veit ikke lenger hvordan er venninne lenger. Slapper sjelden av i andre sosiale settinger, der man må sitte å høre på når de gjorde ditten og datten med den og den. Anonymkode: ed9f9...074
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #9 Skrevet 3. september 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er lærer og er i samme situasjon. Maaange bekjente , men ingen nære venner . Alle tror jeg har mange,men har egentlig ingen. Anonymkode: c4c4e...f1f Samme her. Var en Guds lykke når jeg ble 30 for da var jeg høygravid. Ergo slapp jeg å svare på når folk lurte på om jeg skulle ha selskap. 5 år igjen til jeg blir 40. Mye tradisjon for 40årslag her i bygda. Den forbigår i stillhet den og tenker jeg. Anonymkode: ed9f9...074
Hermine Grang Skrevet 3. september 2017 #10 Skrevet 3. september 2017 2 minutes ago, AnonymBruker said: Prøvd, prøvd og prøvd. Jeg veit ikke lenger hvordan er venninne lenger. Slapper sjelden av i andre sosiale settinger, der man må sitte å høre på når de gjorde ditten og datten med den og den. Anonymkode: ed9f9...074 Utrolig leit Hva med "finn en venn" forumet på KG? Just now, AnonymBruker said: Samme her. Var en Guds lykke når jeg ble 30 for da var jeg høygravid. Ergo slapp jeg å svare på når folk lurte på om jeg skulle ha selskap. 5 år igjen til jeg blir 40. Mye tradisjon for 40årslag her i bygda. Den forbigår i stillhet den og tenker jeg. Anonymkode: ed9f9...074 Bor du på et veldig lite sted siden du skriver bygd? Eller er det sånn at mange bor i bygda og rundt? Det er ikke snakk om at det kun er en klikk? Det kommer til å ordne seg innen 40-årsdagen. Det er 5 år til. Du må virkelig ikke ta sorgene på forskudd her.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #11 Skrevet 3. september 2017 Ser den, blir spesielt mye om sommeren på FB og snap, Anonymkode: 1b205...741
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #12 Skrevet 3. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Samme her. Var en Guds lykke når jeg ble 30 for da var jeg høygravid. Ergo slapp jeg å svare på når folk lurte på om jeg skulle ha selskap. 5 år igjen til jeg blir 40. Mye tradisjon for 40årslag her i bygda. Den forbigår i stillhet den og tenker jeg. Anonymkode: ed9f9...074 Jeg legger alltid andre planer jeg.. Siden jeg ikke blir invitert med da de har fester og sånn , synes jeg det er vanskelig å invitere dem. Jeg synes også det er vanskelig å gå fra kollegaer/bekjente til venner. Får det liksom ikke helt til. Anonymkode: c4c4e...f1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå