AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #1 Skrevet 3. september 2017 Ikke noe stygt ment, og det gjelder nok ikke alle. Men jeg ser på de som var så kjekke i ungdomsskole alder, og de som var på ungdomsskolen for bare et par år siden som var superkjekke, forfalt sånn plutselig? Anonymkode: 62a5f...90a
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #2 Skrevet 3. september 2017 Hehe ja, det har jeg merket også! Og de stygge har blitt kjempe kjekke/pene! Nå ser jeg på de guttene jeg hadde crush på på den tiden og skjønner virkelig ikke at jeg syntes de var kjekke, ser ut som vrak mange av dem! Anonymkode: 87723...a85
Gjest Ingenting2 Skrevet 3. september 2017 #3 Skrevet 3. september 2017 Ikke enig. Mange av de kjekkeste fra ungdomstida ser helt like ut, bare blitt litt gråere i håret.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #4 Skrevet 3. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hehe ja, det har jeg merket også! Og de stygge har blitt kjempe kjekke/pene! Nå ser jeg på de guttene jeg hadde crush på på den tiden og skjønner virkelig ikke at jeg syntes de var kjekke, ser ut som vrak mange av dem! Anonymkode: 87723...a85 Jeg kan se på gamle bilder, fra ungdomsskolen og jeg skjønner jo at alle jentene likte ham. Inkludert meg.. gutten var jo enormt kjekk! Og jeg ser på tilfeller også nå. Når de kom i vgs alder og oppover, var plutselig alle se fine trekkene borte.. og de har blitt veldig ynkelige, kjedelige gutter/menn... vet ikke om det bare er "uflaks" eller om det er livsstilen som gjorde det. Anonymkode: 62a5f...90a
Hermine Grang Skrevet 3. september 2017 #5 Skrevet 3. september 2017 (endret) Tror man vil oppleve det slik uavhengig av om de kjekkeste forfaller like raskt eller raskere enn de andre. Hvor kjekk man føler en i klassen er går jo ikke kun på utseende hans. Man blir jo påvirket av hvordan man oppfatter han som person. Hvor kjekk noen virker avhenger også av om de trener, passer på kostholdet, bryr seg om frisyre, skjegg og hvordan de kler seg. Det er jo ting man kan påvirke selv. Det er jo ikke så rart at en del bryr seg mer/mindre om utseende i dag enn da man var ungdom. Ens egne preferanser kan ha endret seg i løpet av årene. Endret 3. september 2017 av Hermine Grang
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #6 Skrevet 3. september 2017 Jeg har egentlig bare kommet fram til at noen folk forandrer seg ganske mye fra ungdomsskolen til de blir voksne. Visst vet jeg om mennesker som var av de peneste på ungdomsskolen som har forfalt senere. Jeg vet også om mennesker som overhodet ikke så ut på den tiden, som virkelig har blitt noen skjønnheter etter at de passerte 20. Men så er det jo også de som fortsatt er like flotte, og de som fortsatt er helt allminnelige. Noen endrer seg mye og noen endrer seg nesten ikke. Jeg er i hvert fall glad for at ikke ungdomsskoletiden definerer resten av livene våre! Hverken når det gjelder utseende, sosial status eller noe annet. Jeg skulle ønske noen fortalte meg det når jeg var 15 år - at det kommer ikke til å være sånn for alltid. At selv om man var ukul da, var det ikke dømt til å være slik for alltid. Når jeg tenker meg om var det sikkert noen som sa det og. Jeg bare trodde ikke på det Anonymkode: 8cb1a...4b4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå