AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #1 Skrevet 3. september 2017 Er det bare meg eller blir de tidligere voksne i dag? Synes mange videregående elever ser ut som de kunne vært på min alder. Jeg er 25! Jeg føler meg ikke stort eldre enn dem for å si det slik. Er det bare meg ? Anonymkode: 07463...c01
Supernova17 Skrevet 3. september 2017 #2 Skrevet 3. september 2017 (endret) Enig. Rart med det, men jeg tror at klær og sminke får ungdommen til å se eldre ut enn de er. Endret 3. september 2017 av Supernova17
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #3 Skrevet 3. september 2017 ja som supernova sier, de er flinkere til å sminke seg (og har tilgang til bedre produkter) og kler seg i mer voksne klær Anonymkode: 9cb71...f43 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #4 Skrevet 3. september 2017 Ja de sminker seg mer og er flinke til det. Samtidig er klærne som er trendy ofte litt på tvers av aldersgrupper. Det er ikke sånn at folk på vgs kler seg helt anderledes enn en på 25-30 lenger. I tillegg virker det som at det er flere nå som har konkrete framtidsplaner tidlig og er litt mer fornuftige. Anonymkode: 1729c...8c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå