AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #1 Skrevet 3. september 2017 Det er veldig få single, kjekke menn i 40-årene både på Tinder og Sukker, så jeg håper de finnes andre steder. Hvordan finne dem? Ikke si på arbeidsplass eller via bekjente, for der er de ikke (i mitt tilfelle). Er det noen av dere som kjenner disse single kjekke mennene, og vet hvor man skal kunne komme i kontakt med dem? Jeg synes de burde gjøre seg synlige og tilgjengelige for oss Anonymkode: 68871...e28
Gjest Ingenting2 Skrevet 3. september 2017 #2 Skrevet 3. september 2017 De jeg kjenner er opptatt med å sprelle løs på alt mulig rart, etter mange år i ekteskap eller forhold. Desverre. De virker ikke særlig ivrige på nye forhold.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #3 Skrevet 3. september 2017 7 minutter siden, canacas skrev: De jeg kjenner er opptatt med å sprelle løs på alt mulig rart, etter mange år i ekteskap eller forhold. Desverre. De virker ikke særlig ivrige på nye forhold. Så kjedelig. Anonymkode: 68871...e28 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #4 Skrevet 3. september 2017 De gjør seg synlige og tilgjengelige på Tinder. Men det er selvsagt ikke mange av dem, da mange er etablert. De få du finner er de som er. Og de vet som regel at de er i fåtall. Anonymkode: abe42...b33
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #5 Skrevet 3. september 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: De gjør seg synlige og tilgjengelige på Tinder. Men det er selvsagt ikke mange av dem, da mange er etablert. De få du finner er de som er. Og de vet som regel at de er i fåtall. Anonymkode: abe42...b33 Deprimerende. Anonymkode: 68871...e28 1
Gjest Ingenting2 Skrevet 3. september 2017 #6 Skrevet 3. september 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så kjedelig. Anonymkode: 68871...e28 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Deprimerende. Anonymkode: 68871...e28 Ja, det er litt limbo i den årgangen der syns jeg.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #7 Skrevet 3. september 2017 25 minutter siden, canacas skrev: De jeg kjenner er opptatt med å sprelle løs på alt mulig rart, etter mange år i ekteskap eller forhold. Desverre. De virker ikke særlig ivrige på nye forhold. Jepp det er nok fakta. De fleste vil helst bare pule rundt. Anonymkode: d9915...0f1 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #8 Skrevet 3. september 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jepp det er nok fakta. De fleste vil helst bare pule rundt. Anonymkode: d9915...0f1 Faktisk er det sånn. Jeg skjønner ikke de som påstår at menn i 40-årene er så voksne. Nei de er ikke nødvendigvis det. Mange av de reker på byen på jakt etter mus og 0 seriøsitet. For dere som søker seriøse menn: DROPP TINDER! Det er seriøst fandens verk. Egentlig alt av nettdating og apper, bare kutt det ut. Kom dere heller på ulike aktiviteter, gruppereiser, festivaler, whatever. Tinder er et basseng av mycoplasma, gonoré og umoral. Bare NEI!!!! Anonymkode: 200e0...c0f 5
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #9 Skrevet 3. september 2017 Yes! De vet å ta for seg, og går fort videre hvis man ymter frempå om forhold. Det er bare å ligge rundt sjæl, og kose seg så lenge. En dag må vel alle bli lei av flyktige forhold. Anonymkode: 20f68...fdf 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #10 Skrevet 3. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Yes! De vet å ta for seg, og går fort videre hvis man ymter frempå om forhold. Det er bare å ligge rundt sjæl, og kose seg så lenge. En dag må vel alle bli lei av flyktige forhold. Anonymkode: 20f68...fdf Kanskje når mannfolka er sånn 70 og ikke orker fly på byen mer Anonymkode: 200e0...c0f
Nevian Skrevet 3. september 2017 #11 Skrevet 3. september 2017 Jeg nærmer meg jo førti, og kjenner allerede at å dra på byen er et ork. Jeg føler meg utilpass der, og holder meg derfor til nettsider som Sukker. Trodde det var masse folk som meg der? Eller tenker du spesifikt på at de skal være kjekke? For det flyter ikke over av pene damer i førtiårene der heller kan jeg informere om... 6
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #12 Skrevet 3. september 2017 6 minutter siden, Nevian skrev: Jeg nærmer meg jo førti, og kjenner allerede at å dra på byen er et ork. Jeg føler meg utilpass der, og holder meg derfor til nettsider som Sukker. Trodde det var masse folk som meg der? Eller tenker du spesifikt på at de skal være kjekke? For det flyter ikke over av pene damer i førtiårene der heller kan jeg informere om... Nå gikk jeg igjennom Tinder fra en mann i 40-åra sin profil. Og så utrolig mange flotte damer han kunne velge i. Samtidig sjekka han Tinder via min profil. Han bare gapskratta Det er garantert noe bra der, men fyfaen så vanskelig å spotte de gode blant de dårlige. Jeg har prøvd å skille klinten fra hveten, men selv den mest tilbakeholdne nerden på 40 kg kan jo vise seg å være en douche. Anonymkode: d9915...0f1 2
Gjest Frøken Diamant Skrevet 3. september 2017 #13 Skrevet 3. september 2017 Det skulle jeg også likt å vite😊 Vært singel i 2 år nå.Klar for å finne meg en mann igjen. Er på byen en sjelden gang,men når man har passert 40 så er det ikke noe jeg orker så alt for ofte😂
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #14 Skrevet 3. september 2017 16 minutter siden, Nevian skrev: Jeg nærmer meg jo førti, og kjenner allerede at å dra på byen er et ork. Jeg føler meg utilpass der, og holder meg derfor til nettsider som Sukker. Trodde det var masse folk som meg der? Eller tenker du spesifikt på at de skal være kjekke? For det flyter ikke over av pene damer i førtiårene der heller kan jeg informere om... Du er en av de få som virker bra, det må jeg si! Du ser jo bra ut også! Sikkert mange rare damer der også, det tror jeg på.. Anonymkode: 200e0...c0f
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #15 Skrevet 3. september 2017 Nettdating, Tinder osv er skremmende. Anonymkode: efd9b...f63
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #16 Skrevet 3. september 2017 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Faktisk er det sånn. Jeg skjønner ikke de som påstår at menn i 40-årene er så voksne. Nei de er ikke nødvendigvis det. Mange av de reker på byen på jakt etter mus og 0 seriøsitet. For dere som søker seriøse menn: DROPP TINDER! Det er seriøst fandens verk. Egentlig alt av nettdating og apper, bare kutt det ut. Kom dere heller på ulike aktiviteter, gruppereiser, festivaler, whatever. Tinder er et basseng av mycoplasma, gonoré og umoral. Bare NEI!!!! Anonymkode: 200e0...c0f Det er jo like greit å være på Tinder, ettersom nesten alle single er der. Forskjellen er at attraktive menn bruker Tinder som en ekstra back-up, ikke som primærkanal. Du må bare ikke lene deg på det, og filtrere som et helvete. Du vil heller ikke møte et hav av kjekke, single, velbalanserte og fantastiske menn på 40 på gruppereise i utlandet. De er ikke og gjemmer seg. Det er få av dem. Anonymkode: abe42...b33 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #17 Skrevet 3. september 2017 Kanskje de rett og lett ikke finnes lengre, prøvd meg på nettdating og blir som regel sett på som et objekt som ikke respekteres. ( ( Selv om jeg har vanlig bilde med helt vanlige klær ) Noen er dirkete fæle i henvendelser, andre er veldig "på" og maser om dates, jeg sier nei, og når jeg gir etter "ikke en lyd ". ( Godt voksne menn dette ). Anonymkode: efd9b...f63
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #18 Skrevet 3. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er jo like greit å være på Tinder, ettersom nesten alle single er der. Forskjellen er at attraktive menn bruker Tinder som en ekstra back-up, ikke som primærkanal. Du må bare ikke lene deg på det, og filtrere som et helvete. Du vil heller ikke møte et hav av kjekke, single, velbalanserte og fantastiske menn på 40 på gruppereise i utlandet. De er ikke og gjemmer seg. Det er få av dem. Anonymkode: abe42...b33 Tinder er for tilfeldig sex og smitte av kjønnssykdommer. Det vil si umoralsk. Evt dick pics og meldinger der menn spør: Pule? Og de slenger dritt og skriver HORE om du svarer nei takk. Så Tinder er deffo IKKE stedet å møte sin luxus drømmemann. Anonymkode: 200e0...c0f 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #19 Skrevet 3. september 2017 Nå er jeg hverken i 40-åra eller på jakt etter en mann i 40-åra, men jeg vil uansett slå et slag for å møte folk i det virkelige liv. Hva med å melde deg på et kurs eller begynne med en ny hobby? Det bør sikkert ikke være med det primære formål å få deg en kjæreste, for det vil folk gjennomskue - det må jo være noe du har lyst til. Men for å finne bra, single menn må du jo først og fremst møte MANGE menn. Hvis du ikke møter nye mennesker så vil du jo heller ikke finne noen som kanskje kan bli kjæresten din... Anonymkode: ce946...632 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #20 Skrevet 3. september 2017 Treningssenter. Tuller ikke. Forresten, er du så attraktiv at du kan forvente å få en kjekk mann i 40-årene? Anonymkode: e7b78...710
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå