Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen flere som er alenemor/ evt far, som er på utkikk? Jeg syns det er utrolig vanskelig! Redd for dating, redd for å ikke være "god" nok, pen nok, ukomplisert nok, spennende nok ... osv. Jeg har flere barn. Jeg vet jeg har et ok utseende, trent, tynn(for tynn kansje?), ok ansikt... givende jobb, dog ikke høyere utdannelse- noe jeg ønsker. Ellers hus bil og hele den leksa. 

Jeg får masse tindermatch. Men ikke spennende nok å prate med kansje? Jeg tør ikke møte noen. 

Hvordan i huleste klarer dere andre som er alene det? Har dere noen tips å dele? Er dere veldig frempå? Blir det akseptert at dere har barn? Og evt, om ikke tinder-hvor er dere?😌

Anonymkode: 1594c...7b1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eneste "hinderet" jeg kjenner på er at jeg ikke har tid nok. Jeg har ikke tid til å treffe en date flere ganger i uken, og da blir det litt halvveis. Alt dette du er redd for vil gjerne forsvinne når du først begynner å date. Det er ikke så skummelt som du tror. 

Nå dater jeg ikke noen. Finner ingen som fanger interessen min, og da vil jeg ikke kaste vekk egentiden min som jeg setter høyt på noen jeg er halvveis interessert i å bli kjent med. 

Jeg er ikke frempå. Jeg er meg selv og det pleier å funke 😊 Har tatt kontakt med noen menn først, men liker best at mannen sender først. Har ikke opplevd at barnet mitt er til hindring for å gå på date, men det finnes jo menn som ikke vil involvere seg med alenemødre. Har fortsatt tilgode å oppleve det. 

Skrevet

Jeg har vært på noen dater etter mini ble født. Snart to år siden. Alle har skjedd når jeg enten har barnefri eller på kveldstid. Jeg har ikke merket noe til at det er noe hinder for de at jeg har barn. 

Skrevet

Eneste problemet er menn som tror at man kan møtes hele tiden og etter 14 dager vil de møte barna🙄 Du må finne en som skjønner greia, jeg hadde en tinderdate med en nydelig fyr som har barn selv og må holder vi kontakt på tlf litt hver dag. Vi skjønner greia til hverandre👌🏻

Anonymkode: 0ae3d...ec4

Skrevet

Jeg er mann, har barn, bruker tinder, og er utelukkende interessert i kvinner som også har barn (vil ikke ha flere selv). Når begge har barn er det lett å ha forståelse og aksept for betydningen dette har ifht muligheten til å møtes og hvordan man utvikler forholdet. Ingen grunn til å være tilbakeholden. Men hvis du møter en mann som ikke har forståelse for fikk prioritering av barna et mitt råd å gå videre.

Anonymkode: 6880f...fd6

Skrevet

Jeg dater en nå. Han jobber mye og jeg har ett barn og turnusjobb, som innebærer helgejobbing. Det har ikke vært til noe hinder før eller nå at jeg har barn, sånn med tanke på å treffe noen. Det jeg kjenner på nå er tidsperspektivet. Nå er det f.eks er over to uker til vi kan sees neste gang pga jobb og barn. Jeg har jo mulighet for å invitere hjem til meg på kveldstid etter at barnet er lagt. Men vegrer meg litt for det kjenner jeg. Han er fryktelig nysgjerrig om han merker at jeg har besøk. Så ser for meg at det kan bli litt problematisk om han skulle våkne. Har ikke så lyst at de skal treffes helt enda nemlig. Mulig jeg overdrsmatiserer, men enn så lenge så håper jeg denne mannen er tålmodig med meg også blir det forhåpentligvis lettere etterhvert om det går så langt at de blir introdusert for hverandre. 

Anonymkode: 9afa2...778

Skrevet

Jeg er ikke alendemamma, har barn bare annenhver uke (3 stk), men jeg er helt bevisst på at jeg fortrinnsvis bare vil møte menn som har barn selv. De må skjønne hva det innebærer å ha barn, at man har mindre tid og at hensynet til barna kommer først. Det er viktig. Utover det så er det eneste problemet egentlig å få møttes ofte nok til å klare å bli skikkelig kjent, noe som sikkert er enda mye verre for dere som er helt alene med barna. Finn en god barnevakt først som sist er mitt råd. Man må inviestere litt tid om man ønsker å få et forhold til å fungere.

Anonymkode: 11150...a3b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...