Gjest Anonymous Skrevet 16. januar 2005 #1 Skrevet 16. januar 2005 Er det noen her med lavt stoffskifte? Lurer på om du merker noe til det i hverdagen din? Jeg har et veldig ustabilt stoffskifte, er i fasen for å finne rett dose med tyroxin. Har mange dager hvor jeg er sååå trøtt og kjenner meg "utenfor" meg selv. Tårene kan plutselig trille og føler meg fjern.
Cand alt Skrevet 31. januar 2005 #2 Skrevet 31. januar 2005 Ser at ingen har svar deg. Da kan du alltid søke her inne, vet at det er blitt diskuteret ved flere anledninger.
ashera Skrevet 31. januar 2005 #3 Skrevet 31. januar 2005 Helt normalt. ikke gøy i det hele tatt. Denne fasen kan for noen ta inntil et år, og deretter kan det ta enda et år før du blir ditt gode gamle jeg. At det tar tid sier jeg ikke for å skremme deg, men for at du ikke skal stille for store krev til deg selv i denne overgangsperioden. Etterpå blir det nok mye, mye bedre. Jeg har tatt Levaxin i 3 år nå, og har de siste halvannet årene hatt det omtrent som før jeg ble syk, bortsett fra at de ekstra kiloene mine ikke er helt borte ennå. Lykke til! Sjekk www.stoffskifte.org. Der formidles det kontakt med likemennskontakter, altså ikke profesjonelle, men folk som har sykdommen selv og som kan gi råd.
Gjest madam butterfly Skrevet 31. januar 2005 #4 Skrevet 31. januar 2005 Heia! Jeg kjenner meg så godt igjen i det du sier om å være helt "utenfor". Kan også sammenlignes med depresjon, mange kan også få det pga. stoffskiftet. Det er ca et år siden jeg fikk diagnosen, men de har ikke funnet dosen tyroxin jeg trenger ennå :-( Så dagene kan svinge enormt; men svimmelhet , tårer, uvelhet er en del av de dårlige dagene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå