Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er vanlig av foster bevegelser i uke 35?

Her har bevgelsene gått fra å være kraftige til kun små bølgebevegelser på magen. Jeg synes de er lettere å se enn å kjenne. Det er ganske mye bevegelser gjennom hele dagen,  men de er svake. Er dette normalt nå som baby får mindre plass. 

Jeg kan også ofte kjenne mer glidende bevegelser og ikke lenger noen harde spark eller rykk.

Vær så snill å gi andre svar enn kun "ring føden om du er bekymret"  det må være lov å spørre om noe ang bevegelser uten å få det svaret 30 ganger :)

Anonymkode: cb835...4ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innbiller meg det var akkurat dette legen eller jordmor sa til meg var normalt. At bevegelsene blir mer glidende fordi babyen får mindre plass. Er i uke 36, men har ikke merket noen stor endring i bevegelsene selv.

Anonymkode: f7e08...7ce

Skrevet

Ja helt normalt ☺  Er i uke 37 nå, og de skikkelige sparkene er  borte. Mer glidende eller bølger ja.  Kjenner mye liv hver dag.   Så lenge du kjenner liv mange ganger gjennom dagen så er alt Ok!    Babyen er stor Nå og har veldig lite plass inni der 😊  har vært gravid 3 ganger før, og slik er det hver gang. 

Anonymkode: a849c...bb0

• Liker 1
Skrevet

Jeg har lest at man ikke skal akseptere mindre liv mot slutten, noe som visstnok er en vanlig misforståelse, men at bevegelsene er mer glidende pga mindre plass til de ordentlige sparkene. Så bevegelsene forandrer form, men ikke hyppighet.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja helt normalt ☺  Er i uke 37 nå, og de skikkelige sparkene er  borte. Mer glidende eller bølger ja.  Kjenner mye liv hver dag.   Så lenge du kjenner liv mange ganger gjennom dagen så er alt Ok!    Babyen er stor Nå og har veldig lite plass inni der 😊  har vært gravid 3 ganger før, og slik er det hver gang. 

Anonymkode: a849c...bb0

Tusen hjertelig for beroligende svar :)

Skrevet
1 time siden, Vera Vinge skrev:

Jeg har lest at man ikke skal akseptere mindre liv mot slutten, noe som visstnok er en vanlig misforståelse, men at bevegelsene er mer glidende pga mindre plass til de ordentlige sparkene. Så bevegelsene forandrer form, men ikke hyppighet.

Bevegelsene er hyppige og regelmessige gjennom dagen,  bare svakere og anderledes :)

Jeg var bare bekymret fordi de ikke lenger var så kraftige men mer glidende.  Takk fpr svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...