AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #1 Skrevet 3. september 2017 Når jeg har håret løst så bare henger det på sidene som en slags gardin. Det er kjempestygt. Det er egentlig ganske mye liv i det, men det er bare måten håret er på. Jeg har ikke råd til å gå til frisøren på leenge, så det er utelukket. Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: 6382c...64d
Crystalpeach Skrevet 3. september 2017 #2 Skrevet 3. september 2017 Sett det opp i forskjellige frisyrer med den hårpynten du har hjemme,spenner,strikk osv . Plei det godt med ting du har hjemme,olje ,balsam osv. Hvis du er komfortabel og tøff nok,prøv å klipp håret litt selv,prøv litt forsiktig med en saks først. Gradering/stussing :)))
Crystalpeach Skrevet 3. september 2017 #3 Skrevet 3. september 2017 Eller hvis du kjenner noen som er frisør som vil gi deg en tjeneste så skylder du de en tjeneste :))
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #5 Skrevet 3. september 2017 3 minutter siden, Crystalpeach skrev: Sett det opp i forskjellige frisyrer med den hårpynten du har hjemme,spenner,strikk osv . Plei det godt med ting du har hjemme,olje ,balsam osv. Hvis du er komfortabel og tøff nok,prøv å klipp håret litt selv,prøv litt forsiktig med en saks først. Gradering/stussing :))) Jeg har prøvd å stusse det, men det hjalp ikke :/ Anonymkode: 6382c...64d
Crystalpeach Skrevet 3. september 2017 #6 Skrevet 3. september 2017 Klipp mer da men vær forsiktig :)))
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #7 Skrevet 3. september 2017 2 minutter siden, Crystalpeach skrev: Klipp mer da men vær forsiktig :))) Vil ikke ha det kortere, hehe. Tenke muligens å prøve å klippe det på en annen måte, men da må jeg gjøre litt research først. Anonymkode: 6382c...64d
Blod Skrevet 3. september 2017 #8 Skrevet 3. september 2017 Krølle det med krølltang, rulle opp håret, krølle håret med rettetang, bølge håret med rettetang eller bølgetang. Ellers er det mange ting du kan gjøre med spenner, strikk eller hårbånd. På YouTube finnes det mange videoer hvor de viser hvordan man setter opp fine frisyrer 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå