AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #1 Del Skrevet 3. september 2017 Jeg jobber for en venninne, og er ansatt på lik linje med alle andre på arbeidsplassen. I tillegg har jeg en annen jobb ved siden av denne jobben. I går ringte hun og spurte om jeg kunne stenge, og forklarte at det var sykdom. Jeg sa, som sant var at jeg allerede skulle jobbe på den andre jobben den dagen. Det hadde hun forståelse for. Kom til å tenke på at jeg kunne ha tatt de siste timene, men jeg skulle ut og spise med noen venner. Disse vennene har jeg ikke sett iløpet av hele sommeren fordi jeg har jobbet hos venninnen min nesten hver dag, og da bare senvakter. Var det dårlig av meg å ikke tilby å ta de siste timene? Anonymkode: c6214...121 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #2 Del Skrevet 3. september 2017 Hun spurte deg nok på lik linje som andre ansatte, og tok det at du ikke kunne på lik linje som de andre. Nei, jeg synes ikke du skal ha dårlig samvittighet. Viktig å skille mellom arbeid og vennskap når man arbeider med venner, særlig når en er overordnet. Anonymkode: 23197...4c0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #3 Del Skrevet 3. september 2017 Nei. Du er ansatt på lil linje som alle de andre ansatte. Om du ikke har mulighet og ikke har jobb den dagen på den arbeidsplassen så er det helt greit å so nei. Greit at man skal gjerne yte men ikke glemme å nyte! Anonymkode: d9d7a...406 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #4 Del Skrevet 3. september 2017 Neida. Det var høyst sannsynlig deg hun ringte til aller først, siden du er venninda hennes også. Så hun kan jo bare ringe noen av de andre ansatte. Anonymkode: 1be83...cdb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 3. september 2017 #5 Del Skrevet 3. september 2017 Ingenting å ha dårlig samvittighet for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 3. september 2017 #6 Del Skrevet 3. september 2017 Du "kom jo ikke til å tenke på"at du kunne tatt de siste timene,for du visste/husket nok dette når hun ringte. Men du trenger ikke å ha dårlig samvittighet. Du kunne bare sagt det som det var,så hadde du kanskje slippet å tenke på dette med samvittighet. Tror den kommer mer av at du utelot å fortelle sannheten. Du kunne uansett sagt at det ikke passet fordi du hadde en avtale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 3. september 2017 #7 Del Skrevet 3. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg jobber for en venninne, og er ansatt på lik linje med alle andre på arbeidsplassen. I tillegg har jeg en annen jobb ved siden av denne jobben. I går ringte hun og spurte om jeg kunne stenge, og forklarte at det var sykdom. Jeg sa, som sant var at jeg allerede skulle jobbe på den andre jobben den dagen. Det hadde hun forståelse for. Kom til å tenke på at jeg kunne ha tatt de siste timene, men jeg skulle ut og spise med noen venner. Disse vennene har jeg ikke sett iløpet av hele sommeren fordi jeg har jobbet hos venninnen min nesten hver dag, og da bare senvakter. Var det dårlig av meg å ikke tilby å ta de siste timene? Anonymkode: c6214...121 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #8 Del Skrevet 3. september 2017 Hvorfor er du så forbanna egoistisk? Anonymkode: 6878d...9d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå