AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #1 Skrevet 3. september 2017 Jeg går på et studie der det er mange om beinet for å få en relevant deltidsstilling, men nå har jeg som førsteårsstudent en mulighet til å få et internship i kommende sommer noe som er utrolig relevant og ser bra ut på cv-en. Dette betyr at jeg ikke vil ha mulighet/tid til å ha sommerjobb i 2018 og siden jeg ikke har jobb ved siden av studiene for øyeblikket så vil det bli ganske skralt. Likevel så har jeg regnet på det, og det vil gå opp økonomisk. Ville dere valgt et relevant internship eller sommerjobb for å spare penger? Anonymkode: e50fd...9eb
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #2 Skrevet 3. september 2017 Det som er relevant selvsagt. Anonymkode: 1f55a...355
strawberry Skrevet 3. september 2017 #3 Skrevet 3. september 2017 Det høres ut som et yrke hvor det også kan bli vanskelig å få jobb etterpå? Isåfall ville jeg uten tvil valgt internship. Ville heller gjort alt jeg kunne får å få en deltidsstilling nå frem til neste sommer, for å spare opp litt penger.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #4 Skrevet 3. september 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det som er relevant selvsagt. Anonymkode: 1f55a...355 Det blir altså ikke sett ned på at jeg ikke jobber under studiene? Foreløpig så er jeg opptatt med å lese 50 timer uka og verv utenom. Blir ikke mye tid til overs for å si det slikt Anonymkode: e50fd...9eb
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #5 Skrevet 3. september 2017 Akkurat nå, strawberry skrev: Det høres ut som et yrke hvor det også kan bli vanskelig å få jobb etterpå? Isåfall ville jeg uten tvil valgt internship. Ville heller gjort alt jeg kunne får å få en deltidsstilling nå frem til neste sommer, for å spare opp litt penger. Det er et yrke der man får jobb, men de beste jobbene går selvsagt med dem som har gode kontakter og relevant erfaring/deltidsstilling Jeg har ikke tid til deltidsstilling for øyeblikket. Anonymkode: e50fd...9eb
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #6 Skrevet 3. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det blir altså ikke sett ned på at jeg ikke jobber under studiene? Foreløpig så er jeg opptatt med å lese 50 timer uka og verv utenom. Blir ikke mye tid til overs for å si det slikt Anonymkode: e50fd...9eb Det er mange som har en formening om jobb, men når man er opptatt med internship er jo det ingen som henger seg opp i det. Uansett er relevant verv/internship bedre enn en sommerjobb på Rema etter endt utdanning når du skal i gang med jobbsøking. Anonymkode: 1f55a...355
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå