AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #1 Skrevet 3. september 2017 For en måned siden møtte jeg en fyr. Han er 23, jeg er 28. Vi bor på et lite sted, ironisk nok har vi så og si vært naboer i nesten 8 år uten å ha møtt hverandre. Vi møttes tilfeldig på en festival, han var med noen venner av seg som jeg også kjenner. Vi sto ved siden av hverandre under konserten, og vi holdt rundt hverandre. Etter konserten hang vi sammen, og han lurte på om jeg ville bli med på nach. Jeg ble med til de, var der 1-1,5 time. Han fulgte meg tilbake til hytta hvor jeg og mine venninner bodde. Vi hadde utvekslet mobilnummer. Dagen etter sender vi meldinger, han tok initiativ. Han la meg også til på fb og lurte på om jeg var på snap. Vi har sendt en del meldinger i ettertid. Forrige fredag var han hos meg og vi spiste taco, og så på film, det var veldig hyggelig. Nå i uken lurte han på om jeg ville være med og spille bowling, noe jeg ville. Han lurte så på om vi skulle møtes en kveld til uka, og om jeg ville være med han og noen kompiser på en festlighet neste helg. Han virker forsåvidt interessert. Selv om han opptrer som sjenert. Jeg får alltid klemmer, og det var noen små berøringer mens vi bowlet, men det har ikke blitt noen kyss eller mer.. Han har ikke hatt noe forhold tidligere, han sa at det ikke var noen som hadde villet ha han før... noe som er litt turn-off å si.. han virker veldig oppegående og ser helt normal ut. Jeg har et forhold på 6 år bak meg. Jeg trenger hjelp til hvordan jeg skal gå frem. Jeg kjenner at jeg har hatt lyst til å kysse han, men har ikke turt, siden jeg er redd for at jeg skal gå for fort frem for han...🤔 Anonymkode: 5e1e6...3b2
avida30 Skrevet 3. september 2017 #2 Skrevet 3. september 2017 I og med at han sier at forhold er noe han ikke har hatt lyst til å ha før, så ville jeg brukt lang tid på å bli kjent med han før jeg kysset han eller gjorde noe seksuelt med han. Dra på bowling , men hopp over festen, for på fest og med alkohol er det fort gjort at noe seksuelt kan skje. Jeg ville dratt på et par middager, eller lunsjtreff , og spasertur-dater der man har anledning til å snakke one-on-one litt mer seriøst enn det som passer seg på bowling og fest , og funnet ut litt mere hvordan person han var, hvilke syn han hadde på kvinner og forhold, og hvorfor han ikke hadde villet være i forhold før. Okei så han har trivdes som singel, men betyr det også at han har hatt et dårlig kvinnesyn og brukt mange damer for sex, eller har det vært fordi han har vært opptatt med å fokusere på en hobby eller utdanning? Hvordan stiller han seg nå når det kommer til forhold, føler han seg klar for det, og hvorfor føler han seg klar nå - hva har forandret seg fra når han ikke var klar? Hva ønsker han i et forhold , er det selskap og sex, eller noen å bygge drømmer og fremtid med? Slike ting ville jeg kartlagt først... 1
kubein Skrevet 4. september 2017 #3 Skrevet 4. september 2017 9 timer siden, avida30 skrev: I og med at han sier at forhold er noe han ikke har hatt lyst til å ha før, så ville jeg brukt lang tid på å bli kjent med han før jeg kysset han eller gjorde noe seksuelt med han. Dra på bowling , men hopp over festen, for på fest og med alkohol er det fort gjort at noe seksuelt kan skje. Jeg ville dratt på et par middager, eller lunsjtreff , og spasertur-dater der man har anledning til å snakke one-on-one litt mer seriøst enn det som passer seg på bowling og fest , og funnet ut litt mere hvordan person han var, hvilke syn han hadde på kvinner og forhold, og hvorfor han ikke hadde villet være i forhold før. Okei så han har trivdes som singel, men betyr det også at han har hatt et dårlig kvinnesyn og brukt mange damer for sex, eller har det vært fordi han har vært opptatt med å fokusere på en hobby eller utdanning? Hvordan stiller han seg nå når det kommer til forhold, føler han seg klar for det, og hvorfor føler han seg klar nå - hva har forandret seg fra når han ikke var klar? Hva ønsker han i et forhold , er det selskap og sex, eller noen å bygge drømmer og fremtid med? Slike ting ville jeg kartlagt først... Mulig jeg formulerte meg litt feil i innlegget mitt, men han sa at han ikke har vært i et forhold før, fordi ingen har villet ha han... noe som jeg tenker er litt pussig å si. Vi har det veldig hyggelig sammen, og samtalen flyter greit, selv om vi begge kan være litt sjenerte. Stusset litt over at han ville ha meg med på en festlighet neste helg sammen med kompisene hans, jeg tenker at det er litt tidlig.. men jeg vil jo på en måte gjerne bli med han dit.. er enig med deg at jeg bør vente med å ta noen fremskritt med f.eks kyssing. Jeg har hørt litt om han, og det er bare positive ord. Han er ingen rundbrenner eller player, er vel mer det at han har gått i vennefella tidligere og ikke kommet seg videre... men jeg vet ikke, blir litt usikker, selv om han virker som en veldig solid og bra ung mann😊
Cronosgjesten Skrevet 4. september 2017 #4 Skrevet 4. september 2017 Hvorfor var det rart? Det er ikke så mange som har villet ha meg heller. 4stk på 30 år 😄 For noen er det bare sånn.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #5 Skrevet 4. september 2017 2 timer siden, Cronosgjesten skrev: Hvorfor var det rart? Det er ikke så mange som har villet ha meg heller. 4stk på 30 år 😄 For noen er det bare sånn. 4 stk på 30 år, eller 4 stk fra ca 15 til 30? Synes det høres greit ut jeg. Så lenge det var/er gjensidig.... Anonymkode: a8ebc...b7d
Snowbrigade Skrevet 4. september 2017 #6 Skrevet 4. september 2017 Bare gjør det som føles naturlig, ispedd litt fornuft. Altså, det er sikkert bare bra å bli litt kjent og ikke la ting gå altfor fort, men om du skal la ting gå unaturlig sakte kan det også ødelegge, gjøre han usikker eller gjøre at ting blir kleinere fordi dere ventet så lenge. Så om ting ligger veldig til rette for det ville jeg lett kysset han, eller hvertfall lagt til rette for at han kunne kysset meg om jeg ville vært sikker på at han var der (blitt med på fest, bare ikke drukket altfor mye, eller avtalt en litt romantisk date feks). Hvis han alltid har blitt sett på som venn tidligere, så kan det være han enten er litt for tilbakeholden eller litt før frempå, så du må kanskje styre tempo, men det er viktigere at det føles riktig for begge enn at det ikke gås for fort frem ifølge random folk her
Gjest NotNaomi Skrevet 4. september 2017 #7 Skrevet 4. september 2017 På 3.9.2017 den 12.49, AnonymBruker skrev: For en måned siden møtte jeg en fyr. Han er 23, jeg er 28. Vi bor på et lite sted, ironisk nok har vi så og si vært naboer i nesten 8 år uten å ha møtt hverandre. Vi møttes tilfeldig på en festival, han var med noen venner av seg som jeg også kjenner. Vi sto ved siden av hverandre under konserten, og vi holdt rundt hverandre. Etter konserten hang vi sammen, og han lurte på om jeg ville bli med på nach. Jeg ble med til de, var der 1-1,5 time. Han fulgte meg tilbake til hytta hvor jeg og mine venninner bodde. Vi hadde utvekslet mobilnummer. Dagen etter sender vi meldinger, han tok initiativ. Han la meg også til på fb og lurte på om jeg var på snap. Vi har sendt en del meldinger i ettertid. Forrige fredag var han hos meg og vi spiste taco, og så på film, det var veldig hyggelig. Nå i uken lurte han på om jeg ville være med og spille bowling, noe jeg ville. Han lurte så på om vi skulle møtes en kveld til uka, og om jeg ville være med han og noen kompiser på en festlighet neste helg. Han virker forsåvidt interessert. Selv om han opptrer som sjenert. Jeg får alltid klemmer, og det var noen små berøringer mens vi bowlet, men det har ikke blitt noen kyss eller mer.. Han har ikke hatt noe forhold tidligere, han sa at det ikke var noen som hadde villet ha han før... noe som er litt turn-off å si.. han virker veldig oppegående og ser helt normal ut. Jeg har et forhold på 6 år bak meg. Jeg trenger hjelp til hvordan jeg skal gå frem. Jeg kjenner at jeg har hatt lyst til å kysse han, men har ikke turt, siden jeg er redd for at jeg skal gå for fort frem for han...🤔 Anonymkode: 5e1e6...3b2 Dere har jo bare møtt hverandre to ganger? Du får vel være den som "legger litt til rette"her kanskje? I og med at han er sjenert og uerfaren. Syns ikke det er noe å legge vekt på at han så at ingen ville hatt ham tidligere. Han er vel bare ærlig,og det kan være at noen har vært interessert i ham uten at han nødvendigvis har skjønt eller visst det. Alle gode ting er tre,så du får prøve på3.date :-)
annebanane Skrevet 4. september 2017 #8 Skrevet 4. september 2017 Med tanke på kommentaren hans om hans manglende forhold så leser jeg det som at han bruker lengre tid på å kysse fordi han er sjenert og er redd for å gå for fort for deg (ikke nødvendigvis bare for han selv). Kan være lurt å ta initiativet selv der det føles naturlig. 1
kubein Skrevet 4. september 2017 #9 Skrevet 4. september 2017 Ja, det blir spennende å se, han kommer på middag til meg etter jobb i morgen. Han er veldig gira når han sender meldinger, sier at han gleder seg veldig osv.. så får vi se hvordan daten går i morgen😊 i morgen blir fjerde gangen vi møtes.. vi sender en del meldinger hver dag, så det virker som han er veldig interessert. jeg er ikke skeptisk til at han ikke har hatt forhold tidligere, mye bedre med en som ikke går fra dame til dame😊 Men bare syntes han hadde en litt rar måte å ordlegge seg på. Jeg skal absolutt ikke la det ødelegge for noe. Han virker som en seriøs og oppriktig fyr, så jeg har trua på at det kan bli noe mer. Dersom det blir altfor mange møter uten at det blir noe mer enn bare klemmer, er jeg redd for at vi kan gå i vennefella..
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #10 Skrevet 5. september 2017 Servér litt vin (Dersom han drikker alkohol) Ikke at du skal sjenke han altså. Gi han et glass når han kommer inn døra, og noen underveis i middagen. Håper det løsner litt på sjenertheten Anonymkode: baa61...2f8
Cronosgjesten Skrevet 5. september 2017 #11 Skrevet 5. september 2017 (endret) 19 timer siden, AnonymBruker skrev: 4 stk på 30 år, eller 4 stk fra ca 15 til 30? Synes det høres greit ut jeg. Så lenge det var/er gjensidig.... Anonymkode: a8ebc...b7d 4 stk fra 18-45, så ikke fullt 30 år, da. Endret 5. september 2017 av Cronosgjesten
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #12 Skrevet 5. september 2017 Kyss ham på kinnet eller gi ham en klem, så merker du raskt om ham ønsker seg et kyss. Anonymkode: d4409...52f
kubein Skrevet 5. september 2017 #13 Skrevet 5. september 2017 Han var her på middag, gikk hjem for litt siden. Ble ikkeno kyssing i dag heller, men det var veldig hyggelig. Han sa at jeg måtte bli med på festlighet/konsert på lørdag, sammen med vennegjengen hans. Jeg tenker å bli med, selv om det føles litt skummelt, men tenker at det kan løsne opp litt på den sjenerte stemningen, hvis vi drikker litt øl/vin, uten å bli fulle vel og merke.. tenker det må være veldig positivt at han vil at jeg skal møte vennene hans.. prøvde å tilby både øl og vin til middagen, men han sa at han ikke drakk alkohol i ukedagene, og det er helt greit, bruker ikke å gjøre det jeg heller😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå