Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :) 

Jeg var på et jobbintervju på en klesbutikk tirsdag forrige uke. Dette er en jobb som ikke er på finn og nav, for jeg gikk med åpen søknad og spurte. Da fikk jeg intervju ganske kjapt, og det gikk veldig bra. Det var ikke butikksjefen som intervjuet fordi hun skulle snart slutte i jobben, men det var ei ny jente som hadde kun jobbet der noen mnd, og som hadde nettopp fått fast stilling der. Intervjuet gikk veldig bra, og vi fikk god tone. Hun likte meg godt, sa hun. Hun fortalte at det var mange som skulle slutte nå, de skulle få fem nye ansatte etter hvert. Da tenkte jeg at det var bra timing at jeg var først ute, og hadde god sjanse til jobben. Da vi var ferdige med intervjuet, sa butikksjefen at hun skulle kontakte meg før helgen denne uken om jeg får jobben eller skal på andregangsintervju. De hadde visstnok fått tak i ny butikksjef og hun skulle snakke litt med henne. 

Nå er det søndag og jeg har ventet på telefon hele uka. Har hatt mobilen med meg overalt. Bør jeg kontakte de og spørre i morgen? Evt. hva skal jeg si? Jeg er redd for at det snart kommer stillingsannonser på finn og nav nå, og da blir det med en gang konkurranse.

Anonymkode: 03c67...1e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ringt å spurt, da virker du jo også mer interessert :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...