AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #1 Skrevet 3. september 2017 Jeg hadde "mens", tre dager for sent, 19.august. Siden jeg ikke kan få eggløsning selv, skulle jeg til gyn på syklusdag 12 for å sette pregnylsprøyte. På onsdag. Der målte eggene bare 4mm, så jeg fikk ikke satt sprøyten. Torsdag og fredag spottet jeg litt brunt, men det ga seg i løpet av fredagen. I går skulle jeg teste for eggløsning, og tok en hcg-test istedet (tok fra feil kurv). Der kom det en svak rosa test, tok en til med samme resultat. Tok to i dag tidlig med samme resultat. Automatisk tenker jeg at det er noe galt med testene, eller at de slår ut på eggløsning. (Kan de det?) Kommer til å kjøpe tester på apotek for å sjekke, og tar kontakt med lege hvis jeg fortsetter å få positive tester. Jeg kan da ikke være gravid når jeg ikke har hatt eggløsning? Eller hadde eggløsningen allerede vært? Skjønner ikke mye nå. Hmm... streker i dag og. Må være noe galt med testene.🤔(Det var billigestrimer, sensitive) Anonymkode: 1a886...941
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #2 Skrevet 3. september 2017 Eggløsningssprøyter inneholder hcg og kan derfor gi en falsk positiv test. Dette burde du fått informasjon om. Anonymkode: b9f73...0cb
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #3 Skrevet 3. september 2017 Ja, det vet jeg veldig godt. Hvis du leset nøyere, så står det at jeg ikke fikk sprøyta. Hadde ikke gode nok egg. Anonymkode: acbcf...27d
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #4 Skrevet 4. september 2017 Graviditetstester slår ikke ut på eggløsning nei, det er kun eggløsningstester som kan bli positive hvis en blir gravid, ikke motsatt. Hvis du ikke fikk sprøyta er du nok gravid. Test på ny i morra davelAnonymkode: d216c...b66
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #5 Skrevet 5. september 2017 Hvordan gikk det TS? Anonymkode: 9e6a7...d74
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #6 Skrevet 5. september 2017 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan gikk det TS? Anonymkode: 9e6a7...d74 Er ikke sikker enda. Får svake streker. Kan være skygge, men rart jeg får det på samtlige tester, av ulike merker. Anonymkode: acbcf...27d
MInismåen Skrevet 9. september 2017 #7 Skrevet 9. september 2017 Noen opodatering? Er skikkelig spent
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #8 Skrevet 17. september 2017 Hvordan gikk det? Anonymkode: 8e385...f61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå